Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی گفت: جهاددانشگاهی، از مزیت‌های بومی با حداقل امکانات بهره می‌گیرد.

رضا سلم‌آبادی، امروز پنج‌شنبه ۱۶ مرداد در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد و روز خبرنگار اظهار کرد: یکی از محصولات انقلاب جهاددانشگاهی است و این نهاد، نمادی از استفاده درست از وقت و زمان با حداقل امکانات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با اشاره به موفقیت‌های ملی و بین‌المللی این نهاد در عرصه‌هایی چون ژنتیک و اقتصاد مقاومتی، افزود: جهاددانشگاهی نماد موفقیت و شکوفایی جوانان و اشاعه فرهنگ جهادی است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: این نهاد تجلی‌گاه تعهد و فرهنگ بوده و این فرهنگ را همراه با اصول دینی و انقلابی به جوانان و نخبگان انتقال می‌دهد.

سلم‌آبادی با اشاره به اثرگذاری و اثربخشی جهاددانشگاهی، افزود: یکی از مهم‌ترین نهادهایی که استعداد و علم جوانان را به ظهور می‌رساند، جهاد دانشگاهی است.

جلال الدین صادقی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: جهاددانشگاهی شبکه‌ای متشکل از بخش‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است و اکنون بزرگترین شبکه آموزش‌های کوتاه مدت در این نهاد فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه اکنون این نهاد ۴ هزار نفر عضو هیات علمی دارد که تعدادی از آنان دانشمندان بین‌المللی هستند، افزود: کمیته امداد در شناسایی نیازمندان واقعی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا برای پوشش دادن این فعالیت‌ها آمادگی کامل دارند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از اعلام آمادگی برای همکاری‌های دو یا چندجانبه با کنیته امداد خبر داد و یادآور شد: متاسفانه در استان محصول مشترک بین سازمانی کمتر دیده می‌شود که در این راستا نیز باید تلاش کرد.

در پایان این دیدار از خبرنگاران ایسنا تقدیر شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از واگذاری یک هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی ۲ هزار و ۳۸۳ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال گذشته یک هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752  میلیون ریال واگذار کرده است. از اشتراک‌های رایگان واگذار شده یک هزار و 157 اشتراک مربوط به  مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و 201 اشتراک رایگان  مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بوده است. 

وی با اشاره به گازکشی داخلی 2 هزار و 383 مشترک نهادهای حمایتی استان طی سال گذشته افزود: هزینه گازکشی داخلی این مددجویان حدود 129 میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به همت کارکنان در پخت و توزیع غذای گرم هفتگی با عنوان غذای مهربانی برای نیازمندان در سه‌شنبه‌ها تصریح کرد: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری‌ مناسبی با کمیته امداد امام خمینی(ره)در ارائه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته است که برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده‌های آنان خواهد شد. 

وی تصریح کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یک بار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد