Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:55:04 GMT

شهید صارمی نمونه بارز وظیفه‌مندی خبرنگاران است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۶۴۴

شهید صارمی نمونه بارز وظیفه‌مندی خبرنگاران است

حجت الاسلام محمدتقی عزیزی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: خبرنگاران در ثبت صحنه‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش پویا و اثرگذار داشتند و این نقش در مقاطع بعدی هم ادامه داشته است.

وی گفت: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس موثر و شکوفا بود به طوری که برخی اوقات بدون هیچ سلاحی از رزمنده‌ها هم جلوتر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تصریح کرد: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار پراهمیت و همراه با زحمت و تلاش است که در برخی مواقع بسیار پرخطر خواهد بود.

وی بیان کرد: در عملیات خیبر شاهد این رشادت از سوی خبرنگارانی بودم که برای ثبت صحنه‌های ماندگار تاریخ به پشت خاکریزها رفته بودند.

عزیزی از تلاش خبرنگاران در حوزه ایثار و شهادت تقدیر کرد و افزود: بازگو کردن صحنه‌های ماندگار انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

۱۷ مرداد به مناسبت شهادت «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی همراه با هشت نفر از دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف افغانستان به‌ دست طالبان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس روز خبرنگار خراسان جنوبی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس روز خبرنگار خراسان جنوبی بنیاد شهید و امور ایثارگران دفاع مقدس روز خبرنگار خراسان جنوبی بنیاد شهید و امور ایثارگران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است