Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@06:20:56 GMT

آتش سوزی در مجتمع تجاری استاتیس خیابان خیام

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۷۰۵

آتش سوزی در مجتمع تجاری استاتیس خیابان خیام

خبرگزاری میزان- سرتیم مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از آتش سوزی مجتمع تجاری استاتیس در خیابان خیام خبر داد و گفت: کارکنان پلیس راهور با جدیت برای روان سازی مسیر و امدادرسانی به موقع عوامل آتش نشانی در تلاش هستند. تاریخ انتشار: 14:55 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۵۳

خبرگزاری میزان - سرهنگ "مجید رنجبر" اظهار داشت: ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حریق مجتمع تجاری استاتیس واقع در جنوب به شمال خیابان خیام قبل از پانزده خرداد بلافاصله تیم‌های پلیس راهور تهران برای روان سازی مسیر و امداد رسانی به موقع عوامل آتش نشانی در اسرع وقت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی بیان داشت: با توجه به حضور عوامل آتش نشانی در محل و اطفای حریق شاهد بار سنگین ترافیکی در این محدوده هستیم که عوامل پلیس راهور با تلاش زیاد و با جدیت در صحنه حضور داشته و مشغول روان سازی بار ترافیکی در این محدوده هستند. بیشتر بخوانید: پذیرش معتادان در استان‌های قرمز ممنوع است   سرتیم مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران در پایان از رانندگان و شهروندان خواست: برای رسیدن به مقصد از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند و از تماشای حریق و ایستادن در مسیر دوری کرده تا نیرو‌های امدادی و خدمات رسان بتوانند به موقع در صحنه حاضر شده و از ورود خسارت‌های مالی و یا جانی جلوگیری شود.  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس حریق پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم