Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  به نقل از" لس‌آنجلس تایمز"، اریک گارسِتی شهردار شهر لس‌آنجلس آمریکا، دیروز (چهارشنبه) ضمن اعلام این خبر از تجمعات و مهمانی‌های بزرگ روزهای گذشته در محله‌های "هالیوود هیلز" و "کالاباس" به شدت انتقاد کرده و این تجمعات را "نقض آشکار دستورات و مقررات بهداشتی" توصیف کرد و وعده مقابله با هرگونه تجمع مغایر با قوانین را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ما برای جلوگیری از شیوع ویروس کلوب‌های شبانه و کافه‌ها را تعطیل کرده‌ایم اما بعضی خانه‌ها با برگزاری مهمانی‌، تبدیل به کلوب‌های شبانه شده‌اند.

شهردار تهدید کرد: ما همان رفتاری را که با کلوب‌ها و کافه‌های متخلف انجام می دهیم با این خانه‌ها هم انجام خواهیم داد و از این پس آب و برق هر خانه‌ای که در آن مهمانی شبانه برگزار شود، قطع خواهد شد.

او گفت: اگر با شکایات مردمی به نهادهای قانونی، برگزاری مهمانی شبانه در خانه‌ای محرز شود، ظرف مدت 48 ساعت پس از احراز، آب و برق آن خانه قطع خواهد شد.

او ضمن هشدار به مردم لس‌آنجلس گفت: بازرسان به دقت همه جا را می‌پایند تا از اجرای دستورات بهداشتی مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: واقعیت‌ها درباره یک واکسن/ واکسن کرونا به سرنوشت واکسن ایدز دچار می‌شود؟

نمایی هوایی از برگزاری یک مهمانی شبانه در خانه ای بزرگ در محله "بورلی" لس آنجلس

شهر لس‌آنجلس آمریکا یکی از کانون‌های شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکاست و در این شهر تاکنون 4825 مورد فوتی کرونا روی داده است. آخرین آمار فوتی روزانه کرونا در لس‌آنجلس دیروز (چهارشنبه) با مرگ 68 نفر ثبت شده است.

همچنین آمار ابتلا در این شهر حدود 200 هزار نفر است و آخرین آمار مبتلایان 24 ساعت گذشته این شهر که دیروز (چهارشنبه) اعلام شد حاکی از تشخیص ابتلای 2347 مورد جدید است.

همچنین در کل بیمارستان‌های شهر لس‌آنجلس 1768 بیمار کرونایی بستری هستند که از این تعداد نزدیک به یک سوم آنها حال وخیمی داشته و به دستگاه "ونتیلاتور" وصل هستند.

منبع: عصر ایران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا لس آنجلس لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت