Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیریت شعب استان یزد در تکمیل پروژه ساختمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مدیریت شعب استان یزد در تکمیل پروژه ساختمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان مشارکت کرد و طی مراسمی هدایای بانک رفاه به مدیران این دانشگاه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، در این مراسم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد از تلاش ها، خدمات و حمایت های بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور تقدیر و تشکر کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است