Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس برنامه های خود را برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیاران این مربی را اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس این روز ها با چالش پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش روبه رو است که باید برای جلوگیری از محرومیت های احتمالی از سوی فیفا به زودی پرداخت شود.

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای برنامه های خود را برای پرداخت مطالبات برانکو و دستیاران اعلام کرد، این برنامه روز گذشته از سوی رسانه طرفداری اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه به صورت زیر است:

باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود نزد فیفا کرده است. این اقدام با توجه به پذیرش این درخواست‌ از سوی فیفا در دیگر موارد انجام شد. باشگاه پرسپولیس، همچنین برای اجرای آرای صادره از سوی فیفا، روز گذشته، سه‌شنبه، اقدام به واریز ۵ درصد سود سالیانه به حساب این دو مربی در عمان کرده است.

باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه نسبت به پرداخت کامل مطالبات مارکو استیلینوویچ بر اساس رای فیفا به حساب وی در عمان نمود.

همچنین دیروز و امروز در دو قسمت، بخشی از قرارداد برانکو ایوانکوویچ به حساب ایشان در عمان واریز شد. البته این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی چند روزه در کشور عمان تا روز یک شنبه، این رقم‌ها در حساب برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ با چند روز تاخیر قابل مشاهده باشد.

باشگاه پرسپولیس همچنین در نظر دارد با توجه به پیش‌بینی اعتبار لازم، باقی مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان را در چند روز آینده به حساب وی واریز نماید.

باشگاه پرسپولیس همچنین روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فیفا، ضمن تشریح اقدامات خود در اجرای آرای صادره از سوی فیفا، رسید پرداخت‌های انجام شده و همچنین مکاتبات با فدراسیون جهانی فوتبال در ارتباط با زلاتکو و ایگور را ارسال کرد.

همچنین بخوانید:

پرسپولیس راه سازش با برانکو را پیدا کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سوی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی