Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:10:39 GMT

ضرورت انتقال ضایعات‌فروشان قزوین به خارج از شهر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۰۱۴

ضرورت انتقال ضایعات‌فروشان قزوین به خارج از شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در نشست کمیسیون  پیشگیری از سرقت استان که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: براساس قانون، واحدهای فروش ضایعات نباید در محدوده شهر فعالیت کنند و لازم است تا با پیگیری گشت مشترک ادارات و تیم بازرسی امور اتباع خارجه ، این واحدها در محدوده شهر ساماندهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی اظهار کرد: بیشتر انبارهای ضایعاتی شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری فعالیت دارند و به دلیل به‌کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در این انبارها این اماکن مستعد برای خرید و فروش اموال مسروقه هستند و باید این اماکن کنترل شوند.
او با اشاره به افزایش مشاغل مزاحم شهری به ویژه ضایعات فروشی‌های در بعضی از نقاط شهر، تصریح کرد: وجود تعداد زیاد این واحدها می‌تواند معضلات بهداشتی و فرهنگی را به دنبال داشته باشد و باید انتقال ضایعات فروشی‌ها به خارج از شهر به سرعت  صورت پذیرد.
حبیبی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: نیروی انتظامی زحمات زیادی برای برقراری امنیت و آرامش شهروندان متحمل می‌شود و همه مردم، دستگاه‌های اجرایی، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و اصناف باید با همکاری و تعامل مناسب با پلیس، زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه موضوع سرقت یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که زمینه و علل آن جهت پیشگیری باید مورد توجه و دقت قرارگیرد، تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری و مراقبت درست از مال و اموال خود است.
او تصریح کرد: شهروندان علاوه بر نظارت دستگاه‌های متولی برای کاهش آمار سرقت از منازل و اتومبیل‌ها می‌توانند با جانمایی پارکینگ در ساخت و سازها و تقویت حفاظت با استفاده از دوربین‌های مدار بسته و دیگر موارد حفاظتی از سرقت پیشگیری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار قزوین افزود: همه دستگاه‌های خدمت رسان باید طرح‌هایی برای کاهش سرقت‌ها داشته باشند و با گرفتن تاییدهای نهایی تمام تلاش خود را انجام دهند تا در راستای رضایت شهروندان، آسیب‌های موجود را به حداقل برسانند.
او خاطرنشان کرد: بهسازی و تامین امنیت پارک‌هایی که زمینه ارتکاب جرم در آن زیاد است باید در اولویت نیروی انتظامی و شهرداری ها قرار بگیرد.
حبیبی درباره روشنایی معابر شهر اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق  نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی تابلوهای برق روشنایی معابر باید اقدامات لازم را داشته باشند.
این مقام مسئول در ادامه تردد موتورسیکلت‌ها به پارک‌ها را ممنوع اعلام کرد و گفت: ایمن سازی محیط بوستان‌ها باید به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه موتورسیکلت و... در بوستان‌ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.
معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه ایمن سازی پارک‌ها علاوه بر امنیت روانی امنیت جانی را نیز در بر دارد،ادامه داد: به منظور برقراری نظم و همچنین برخورد با افراد اراذل و اوباش که امنیت خانواده‌ها را به ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها تهدید می‌کنند، نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را در فصل تابستان در دستور کار دارد و حضور آنها پررنگ‌تر می شود.

48

کد خبر 1418813

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان