Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:05:52 GMT

رسالت خبرنگاران زنده نگه داشتن امید در جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۰۶۵

رسالت خبرنگاران زنده نگه داشتن امید در جامعه است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با تبریک روز خبرنگار، نقش خبرنگاران را در امیدبخشی به مردم در فضای کنونی بی‌بدیل دانست و گفت: خبرنگاران همانند جهادگران و مدافعان عرصه سلامت، در آگاهی بخشی به مردم در مهار کرونا، سهم زیادی ایفا کرده‌اند.

بدر شکوهی در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمد صارمی، اظهار کرد: همچنان که در دوران دفاع مقدس، صدای گرم خبرنگاران و قلم آتشین روزنامه نگاران، مردم را به دفاع و صیانت از کشور ترغیب می‌کرد، امروز نیز خبرنگاران باید همان نقش را در پیشگیری و قطع زنجیره کرونا ایفا کرده و رسالت خود در زنده نگه داشتن امید و تحقق نشاط در جامعه را ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که قطعا شیوع ویروس کرونا آسیب‌های زیادی را به بخشی از فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی در جامعه وارد کرده و واضح است که در این میان نشریات و عوامل و دست اندرکاران آن نیز از پیامدهای سوء آن مصون نمانده‌اند، گفت: برخی از خبرنگاران و روزنامه نگاران دچار مشکلات و تنگناهای معیشتی شده‌اند، بنابراین ضروری است که متولیان امور برای جبران این مشکلات اقدام عاجل انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وی، سابقه نشریات و مطبوعات در آذربایجان شرقی را یادآور شد و گفت: خوشبختانه با توجه به رویکرد مردم در استفاده از فضای مجازی، پایگاه‌های خبری قدرتمندی در سطح استان فعالیت می‌کنند و میزان مراجعه مردم به کانال‌های خبری استان در سطح قابل قبولی قرار دارد.

شکوهی با اشاره به برگزاری نشست‌های هم اندیشی میان اهالی فرهنگ و هنر با مدیران استانی در ماه‌های اخیر، گفت: یکی از مطالبات جامعه خبری استان، اختصاص یکی از خانه‌های تاریخی شهر برای استقرار تشکل‌های نشریات در آنجا بود که با همکاری دستگاه‌های مربوطه در ماه‌های آینده این امر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز خبرنگار 17 مرداد آذربايجان شرقي تبریک روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود