Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@09:24:08 GMT

جزئیات مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۲۷۰

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن برای عبور بازیکنان پرسپولیس به سمت جام قهرمانی تونل انسانی تشکیل خواهند داد. ناطقان: جلسه هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن که هماهنگی‌ها برای برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس و مراسم اهدای جام قهرمانی نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ‌برتر هم بخشی از آن بود امروز پنج شنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال به ریاست جلال مرادی نماینده سازمان لیگ و ناظر مسابقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست از پرسپولیس، افشین پیروانی و علیرضا اشرف حضور داشتند. در این نشست درباره برگزاری منظم، خوب و زمان‌بندی شده جشن قهرمانی تاکید شد. سازمان لیگ برنامه‌های خود برای برگزاری مراسم اهدای جام را برای اطلاع دو تیم تشریح و اعلام کرد که از آن جمله باید به برنامه آتش بازی و نحوه اهدای جام صحبت شد. با توجه به محدودیت‌های موجود بخاطر شیوع ویروس کرونا و با تأکید ستاد مبارزه با کرونا فقط تعداد محدودی از افراد می‌توانند در ورزشگاه و جشن قهرمانی حاضر باشند و با درخواست باشگاه پرسپولیس برای حضور چند پیشکسوت و هوادار به صورت کنترل شده موافقت نشد.

از جمله برنامه‌ها همچنین ادای احترام دو تیم به شهدای سلامت است که در جریان آن با یاد کردن از پزشکان ، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان که برای نجات جان بیماران خود درگیر بیماری کرونا شدند از تلاشگران این عرصه قدردانی خواهد شد و به صورت نمادین به شهدا گل اهدا خواهد شد.

در این جلسه همچنین مورد تاکید قرار گرفت که در جریان مراسم اهدای جام از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود و تنها اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال در این برنامه حضور پیدا کنند. در جریان مسابقه فردا جمعه، بازیکنان پرسپولیس، غیر از دروازه بان که سبز پوش خواهد بود، یک دست سرخپوش خواهند بود و بازیکنان و دروازه بان ذوب آهن هم سفید و مشکی خواهند پوشید.

در جریان این نشست، مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز اعلام کردند بازیکنان این تیم قبل از شروع مسابقه به رسم رفتار حرفه‌ای و جوانمردی، برای بازیکنان پرسپولیس در هنگام ورود به زمین تونل افتخار باز خواهند کرد. این موضوع مورد تقدیر نمایندگان پرسپولیس قرار گرفت. منبع: مهر برچسب ها: مراسم ، جشن قهرمانی ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس جشن قهرمانی اهدای جام ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم

مربی رده‌های سنی اسکواش ایران درباره سطح ورزشکاران کشورمان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما درحد آن نیست و کار در این رده‌های سنی را به‌تازگی آغاز کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مستانه کریم‌پور در خصوص روند پیش روی تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های سنی اظهار کرد: در حال حاضر مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای شرکت در قهرمانی آسیا پاکستان در جریان دارد که ۲۲ نفر از رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال در شهر تبریز، مشغول تمرین هستند. تکنیک و آمادگی جسمانی از مقادیر مهمی است که روی آن تمرکز داریم و نهایتاً طبق سهمیه‌ای که فدراسیون اعلام کند، تعدادی از بازیکنان را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد بازیکنان در اردو زیاد است و به همین منظور به خانم‌ها طوفانی، حقیقی، هاشمی و تقوی در این اردو ما را همراهی می‌کنند. البته سه یا چهار نفر از شرکت کنندگان که در اردو به آمادگی آن‌ها از بقیه پایین‌تر باشد، حذف خواهند شد. قبلاً در اردوها تعداد کمتری دعوت می‌شدند و این اولین بار است که از رتبه یک تا شش را برای اردو دعوت کردیم. بازیکنان رده سنی ۱۹ سال نیز در اردوی دیگری در شهر یزد، مشغول تمرین هستند. اردوی بعدی برای این نفرات نیز احتمالاً ارومیه باشد و پس از آن هم در تهران یک اردو خواهیم داشت که بعد هم به پاکستان اعزام شویم. هدف بلند مدت ما کسب جایگاه و مناسب در آسیا است.

مربی ملی اسکواش با اشاره به سطح بازیکنان ایرانی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم. برای مسابقات قبلی که به چین رفتیم، موفق به صعود یک رده‌ای شدیم و حالا هم تلاش می‌کنیم دو رده دیگر بتوانیم بالا برویم. زمانی که خودم بازی می‌کردم، توان رقابت با خارجی‌ها را نداشتیم، اما حالا می‌بینم که اگر بچه‌ها شکست بخورند هم از حریف‌های سطح بالا و سخت است.

وی در مورد مربیان ملی ایران خاطرنشان کرد: ۱۲ سال در تیم ملی فعالیت داشتم و مثل برخی از مربیان، خارج از کشور تعلیم دیدم. مربیان دیگری مثل من در خارج آموزش دیدند و حالا به ایران آمدند که به بالا بردن سطح ورزشکاران خیلی کمک می‌کند زیرا روند اروپایی را پیش می‌گیریم و قطعاً پیشرفت زیادی خواهیم داشت. اگر فدراسیون بتواند برای مربیان دوره‌های برون مرزی مناسب را بیشتر برگزار کند و یا مربیانی را به ایران بیاوریم، این روند پیشرفت متوقف نخواد شد. در این اردو نیز باید تشکر ویژه‌ای از میزبانی تبریز داشته باشم. فکر می‌کنم اگر همه شهرستان‌ها به این شکل میزبانی کنند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749245

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی