Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@18:18:42 GMT

پشتیبانی از اندروید به 3 نسل افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۵۵۶

پشتیبانی از اندروید به 3 نسل افزایش یافت

یک شرکت کره‌ای پشتیبانی از اندروید در گوشی‌های پرچم‌دار خود را به 3 نسل افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از ان گجت، سامسونگ در حین رویداد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌های خود، اعلام کرد به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی‌های جدید خود را تا 3 نسل پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تا پیش‌ازاین، 2 سال پشتیبانی کامل نرم‌افزاری را ارائه می‌کرد.

همچنین به گفته سامسونگ، در دسترس بودن به‌روزرسانی‌ها با توجه به مدل گوشی و کشور ممکن است متفاوت باشد.

در ادامه به این نکته اشاره شده است که دارندگان گوشی S10 به بعد از پشتیبانی 3 نسل اندروید بهره‌مند خواهند شد.

این سیاست تنها در مورد مدل‌های پرچم‌دار اعمال می‌شود، و دستگاه‌های متوسط مانند گوشی‌های سری A تنها دو سال به‌روزرسانی‌های اندرویدی را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: سامسونگ گوشی اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند

 مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آنها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آنها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

منبع: خبر آنلاین - تینا مزدکی

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد