Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۷ مرکز دانشگاه علمی کاربردی مشمول تدابیر تشویقی، ۲۲۲ مرکز مشمول تدابیر ارشادی و هشداری و ۲۱ مرکز مشمول تدابیر اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی این دانشگاه شدند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تقدیر از مراکز برتر سال ۹۹ دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیأت رئیسه، روسای واحد‌های استانی، روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی منتخب، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه رهنمود‌هایی به ­منظور ارتقاء سطح مراکز آموزش و بهره­‌مندی از تجربیات در ارزیابی­‌های پیشین، بر ضرورت پایش عملکرد مرکز تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به کیفیت راهی جز نظارت دقیق و جدی و ارزیابی مستمر وجود ندارد.

وی افزود: اجرای ارزیابی و سطح بندی مراکز دستارودی پایدار برای دانشگاه جامع علمی کاربردی است و انتظار می‌رود مجموعه علمی کاربردی برای ارتقاء و حفظ این دستاورد تلاش بیشتری کند.

در ادامه این جلسه از ۱۰ مرکز برتر کشور و ۲۴ مرکز شایسته استانی توسط رئیس و معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیر شد.

همچنین در زمان اجرای مراسم، دو نفر از روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی مورد تقدیر، به نمایندگی از مراکز آموزش حاضر در جلسه ضمن تاکید بر لزوم اجرای ارزیابی و سطح ­بندی که منجر به ایجاد فضای رقابتی، بهبود عملکرد و متناسب با آن توسعه مبتنی بر دانش خواهد شد، مراتب قدردانی خود را ابراز کردند.

در پایان محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبیین نحوه اجرای طرح، نوع تدابیر نظارتی و چگونگی بهره مندی مراکز از آن، از عوامل اجرایی نیز تشکر کرد.

براساس نتایج حاصله با هدف افزایش سهم نتایج ارزیابی در تصمیمات حوزه‌های مختلف دانشگاه؛ ۱۰۷ مرکز مشمول تدابیر تشویقی، حمایتی و ۱۲۸ مرکز مشمول تدابیر هدایتی، ۲۲۲ مرکز مشمول تدابیر ارشادی و هشداری و ۲۱ مرکز نیز مشمول تدابیر اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی محمدحسین امید نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان

فریبا ولی‌پور  اظهار کرد: پس از رصد کودکان، اگر اختلال‌هایی مانند لاغری، کوتاهی قد و کم وزنی داشته باشند و این شرایط نتیجه سوء تغذیه باشد و نه بیماری، وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی لیست این افراد را در اختیار وزارت کار قرار می‌دهد تا از آنها حمایت شود.

وی با بیان اینکه امسال روند شناسایی این کودکان از طریق مجموعه مراکز بهداشتی استان ادامه دارد، گفت: براساس این قانون کودکان بین ۶ تا ۵۹ ماهه از دهک‌های یک تا هفت حمایت می‌شوند که برای دهک یک تا پنج، ماهانه یک میلیون تومان و برای دهک‌های شش و هفت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

ولی‌پور ادامه داد: به مادرانی که کودک کمتر از پنج ساله دارند و از اختلال لاغری، کم وزنی و کوتاهی قد ناشی از سوءتغذیه رنج می‌برند توصیه می‌شود به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه تا پس از گذراندن مراحل آزمون وسع، آنها را به اداره کار برای حمایت معرفی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان افزود: مادران باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال نیز به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند تا پس از مشخص شدن دهک آنها وضعیت حمایت از آنها بررسی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان