Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نصر اصفهانی رییس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان در دو بخش همگانی شامل، کوهنوردی و کوهپیمایی و صعود‌های ورزشی تخصصی سنگنوردی فعال است.

او ادامه داد: جامعه کوهنوردی استان اصفهان بالغ بر ۱۳ کمیته مستقل دارد که در قالب دره نوردی، غارنوردی، اسکی کوهستان، کوهپیمایی و صعود‌های ورزشی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان بیان کرد: یکی از تاثیرگذارترین اقدامات ما قانون‌مند کردن گروه‌های غیرمجاز و افرادی بود که به صورت غیرمجاز و غیرفنی از فضای کوه استفاده می‌کردند.

نصراصفهانی افزود: بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر از جامعه ورزشی کشور در حوزه کوهنوردی استان اصفهان فعالیت می‌کنند و توانسته ایم با سازمان دهی، تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزش کوهنوردی و صخره نوردی گام‌های مهم و اساسی در حوزه این ورزش برداریم و خوشبختانه ورزشکاران ما جز قهرمانان کشوری این رشته ورزش محسوب می‌شوند.

او عنوان کرد: توانسته ایم حوادث را در کوه صفه اصفهان که بعنوان یک نماد، کوهنوردان کلان شهر اصفهان و سایر شهر‌ها از ظرفیت طبیعی آن استفاده می‌کنند به حداقل برسانیم و آموزش‌های رایگان مربیان متخصص را در اختیار علاقمندان به کوهنوردی در کوه صفه قرار دهیم.

رییس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان در پایان اضافه کرد: ظرفیت‌های کوهنوردی استان اصفهان مانند کوه‌های دنا، کرکس، شاهان کوه و مدرسه کوهنوردی دالانکوه فرصت‌های بسیار مناسبی برای رشد و پایه گذاری این ورزش در اصفهان محسوب می‌شوند که در سال ۱۳۹۹ در کنار سایر فعالیت‌ها سعی داریم در تکمیل زیرساخت‌ها و آموزش پیش قدم باشیم.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنوردی کوهنوردی اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام