Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:47:19 GMT

جدال‌های رودرروی حسینی و رحمتی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۸۰۳

جدال‌های رودرروی حسینی و رحمتی(عکس)

در نبرد آغازین هفته بیست و هشتم، جدا از بحث تلاش دو تیم برای کسب سهمیه، جدال رحمتی و حسینی یکی دیگر از نکات جذاب این دیدار است.

به گزارش ورزش سه ، در زمان حضور این دو سنگربان در استقلال، خیلی ها معتقد بودند نباید این دو گلر به صورت همزمان در یک تیم حضور داشته باشند چرا که حضور ثابت یکی از این دو، باعث افت دیگری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


اما در ابتدای فصل و با جدایی رحمتی از استقلال، حسینی به عنوان گلر شماره یک استقلالی ها شناخته شد و رحمتی نیز وظیفه حراست از دروازه شهرخودرو را داشت. در دیدار رفت دو تیم، حسینی توانست در این نبرد تن به تن، بر رحمتی غلبه کند و استقلال با یک گل، از سد شهرخودرو گذشت. 

 

 

 


حال و در آستانه دیدار برگشت دو تیم، بد نیست نگاهی بیندازیم به سابقه تقابل های رحمتی و حسینی در سالهای گذشته. در این مدت، نخستین تقابل رحمتی و حسینی برمیگردد به زمانیکه دو تیم جایی در ترکیب استقلال نداشتند. حسینی برای گذراندن دوران سربازی به ملوان رفته بود، رحمتی نیز پس از جدایی از استقلال، لباس پیکان را بر تن کرده بود. آنها در دیدار رفت لیگ چهاردهم در ورشگاه دستگری تهران به مصاف هم رفتند. آن دیدار تا لحظات پایانی با حساب صفر – صفر دنبال می شد تا اینکه سیاوش یزدانی مدافع آن زمان پیکان و فعلی استقلال، در دقیقه 90 توانست دروازه حسینی و ملوان را باز کند تا پیکان با رحمتی بتواند از سد حسینی و نماینده بندرانزلی عبور کند.

 

 

 


دیدار برگشت دو تیم در انزلی با حساب یک – یک به پایان رسید که در آن دیدار، ایمان صادقی درون دروازه ملوان قرار گرفت و حسینی روی نیمکت نشسته بود. در پایان فصل، پیکان با رحمتی به دسته یک سقوط کرد و ملوان با حسینی سیزدهم شد.


در لیگ پانزدهم و با بازگشت رحمتی به استقلال، آبی پوشان در هفته دوم در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان رفتند. در آن دیدار بازهم رحمتی توانست بر حسینی پیروز شود. امید ابراهیمی 2 بار دروازه حسینی را باز کرد تا استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سد ملوان بگذرد.

 

 

 


دیدار برگشت دو تیم در انزلی 2-2 مساوی به پایان رسید که این بار وحید طالب لو درون دروازه استقلال قرار گرفت و دروازه اش 2 بار توسط جلال رافخایی باز شد.  در آن فصل، ملوان با قرار گرفتن در رده چهاردهم لیگ، به دسته اول سقوط کرد و حسینی پس از جدایی از جمع قوهای انزلی، به استقلال بازگشت.

 

 

 


سومین و آخرین تقابل حسینی و رحمتی به دیدار رفت استقلال و شهرخودرو در لیگ امسال برمیگردد که این بار حسینی توانست طلسم شکنی کند و مقابل تیم مهدی رحمتی پیروز شود. حالا و در آستانه چهارمین تقابل این دو سنگربان با یکدیگر، باید منتظر ماند و دید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

شهر خودرو استقلال تهران سید مهدی رحمتی سید حسین حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران سید مهدی رحمتی سید حسین حسینی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در چهار بازی از پنج دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این پنج هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این پنج بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

اما آنچه مشخص است رقابت اصلی برای کسب دستکش طلایی میان سید حسین حسینی دروازه بان استقلال حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حضور شمس آذر با دو لباس مختلف در جدال با گل‌گهر!
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!