Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز (پنجشنبه) در حاشیه نخستین جلسه هیئت امنای پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امت اسلامی شریک شادی و غم یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه تلخ بندر بیروت نیز امت اسلامی، شریک ملت لبنان است.

وی در خصوص فعالیت‌های پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این پژوهشگاه به‌صورت تخصصی در سطح راهبردی به حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و امنیت می‌پردازد.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تاکید کرد: در سال جاری قصد داریم، در سطح راهبردی با استفاده از ظرفیت ۳۰ عضو هیئت علمی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعامل با سایر مراکز پژوهشی، ۴۲ پروژه، انتشار یک جلد دایره‌المعارف دفاعی امنیتی انقلاب اسلامی و برگزاری همایش بین‌الملی مطالبات حقوقی دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم.

سرلشکر صفوی با اشاره به حضور ۲۰ نفر از اندیشمندان خارجی در همایش بین‌الملی مطالبات حقوقی دفاع مقدس، گفت: اگر موضوع کرونا باعث اخلال در همایش شود، پیش‌بینی کرده‌ایم تا این همایش به‌صورت حقیقی و مجازی برگزار شود.

وی ادامه داد: بررسی حقوقی اقدام دولت آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی از موضوعاتی است که در این همایش به آن‌ها پرداخته می‌شود و هم از نظر علمی و هم از نظر اسنادی بررسی می‌شود و قابلیت‌های پیگیری نیز مطرح خواهد شد که چگونه وزارت خارجه و دستگاه قضا به این موضوعات رسیدگی کنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری ۴۲ پروژه بزرگ که تا به حال انجام نشده را با همکاری مراکز پژوهشی کشوری و لشکری به سرانجام برسانیم و به‌صورت کتاب منتشر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر صفوی دفاع مقدس انفجار بیروت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی