Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلخوش با بیان اینکه اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی متناسب با نیاز صومعه‌سرا نیست گفت: در طول یک سال صد برابر آن چیزی که در کمیته برنامه‌ریزی اختصاص پیدا می‌کند پروژه برای شهرستان تعریف کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدکاظم دلخوش» ظهر امروز(پنج‌شنبه، 16مرداد) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: اعتباراتی که در کمیته برنامه‌ریزی به شهرستان صومعه‌سرا اختصاص پیدا می‌کند همچون نخودی در آش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی تخصیص‌های کمیته برنامه‌ریزی بنا به شرایط زمان، کم و زیاد می‌شود قطعا پاسخگوی 10 روز شهرستان نیست افزود: در طول یک سال صد برابر آن چیزی که در کمیته برنامه‌ریزی اختصاص پیدا می‌کند پروژه برای شهرستان آورده‌ایم که اگر این کار را نمی‌کردیم دیگر استان‌ها با زرنگی بودجه‌ها را می‌گرفتند.

 

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه صومعه‌سرا نیاز به 34 میلیارد تومان اعتبار و جاده خمام به ضیابر نیازمند 500 میلیارد تومان است گفت: فاز نخست مسیر پیربازار به ضیابر با اعتبار 19 میلیارد تومان آغاز شده است.

 

دلخوش با بیان اینکه پروژه 50 کیلومتری فومن به پونل نیامند 150 میلیارد تومان اعتبار است تصریح کرد: حدود 13 کیلومتر را زیر بار ترافیک می‌بریم که دستگاه‌ها در این پروژه دو برابر شده است.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه عربان به چمثقال تا پایان سال کاری به اتمام می‌رسد خاطرنشان کرد: برای آب آشامیدنی گوراب‌زرمیخ پنج میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار گذاشته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه 300 ترانس برق در سه سال اخیر در شهرستان نصب کرده‌ایم و پست 6320 را به تولمات آوردیم و در حال کار است اظهار کرد: ترانس از خودش برق نمی‌دهد و حتما نیاز به پست است و این پست‌ها باید ایجاد شوند تا مشکل برق گوراب‌زرمیخ، طاهرگوراب و ضیابر حل شود.

 

دلخوش با بیان اینکه ضیابر نیازمند پست 63 است که در صورت تامین زمین ایجاد می‌شود افزود: مجوز احداث هفت سد لاستیکی را در شهرستان دریافت کردیم که طبق توافق با دکتر نوبخت 35 میلیارد تومان اختصاص پیدا می‌کند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سدلاستیکی بازارجمعه باید تا چهار ماه آینده تکمیل شود گفت: آب کانال برای 50 سال پیش تعبیه شده است و جوابگوی اراضی کشاورزی نیست و با ایجاد سدهای لاستیکی آب زراعی شهرستان تامین می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه برای ساماندهی رودخانه‌ها نخستین بیل دکل بلند گیلان را به نرگستان آوردیم و بهترین ساماندهی در حال اجرا است تصریح کرد: پل گازروبار دچار مشکل است و به اسم دوگور زدیم و پیمانکارش مشخص شده و باید کار را شروع کند.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه کمیته برنامه ریزی کمیته برنامه ریزی اختصاص پیدا کمیته برنامه ریزی میلیارد تومان صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل می‌شود، افزود: دبیران ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر درادارات باید وظایف خودرا به درستی انجام دهند تا موانع و مشکلات دستگاه‌های ذیربط رفع شود.
امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه ذاتی و همگانی است، افزود: ترویج فرضیه امر به معروف در جامعه و برخورد با منکرات از ناهنجاری‌ها اجتماعی پیشگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه