Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با موضوع نحوه برگزاری عزاداری ماه محرم با تبریک عید غدیر به همه مردم استان به طور ویژه کادر بهداشت و درمان استان و قدردانی از خدمات کادر درمان، گفت: تصمیمات و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان یک نهاد حکومتی باید اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حفظ جان و سلامتی عزاداران واجب شرعی است و همه باید به هم کمک کنیم تا در عین برگزاری خوب عزاداری‌ها، سلامتی مردم نیز جدی گرفته شود.

آیت الله شعبانی تاکید کرد: جامعه مذهبی و هیئت‌ها نسبت به مسئله سلامت مردم مسئول هستند و خود را مکلف به دستورالعمل‌ها می‌دانند.

وی با بیان اینکه تا کنون هیئت‌های مذهبی بیشترین همکاری را با ستاد ملی و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا داشته‌اند، گفت: هیئت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد استانی را رعایت خواهند کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و توجه به سلامت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در عین حال که برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم مهم و یک تکلیف است، سلامتی مردم و حفظ جان آن‌ها نیز مهم است.


 

کد خبر 4992803

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان ویروس کرونا ماه محرم ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

نماینده شورای شهرستان عسلویه، محیط زیست را از آخرین اولویت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها دانست و گفت: صدها فلر این صنایع، آب، خاک ، هوا و سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه محسن محمدزاده عصر امروز در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یکی از مشکلات مهم زیست محیطی در عسلویه را آلودگی دانست و اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست مسئله‌ای بسیار جدی و حیاتی است و این مهم نگرانی بین مردم ایجاد کرده است.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی بیان کرد: محیط زیست از آخرین اولویت‌های در نظر گرفته شده از جانب پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی بوده است.

نماینده شورای شهرستان عسلویه، نیازها و مطالبات مردم شهرستان عسلویه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توسعه صنایع پارس جنوبی به ویژه آلایندگی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و صدها فلر این صنایع آب، خاک ، هوا و سلامتی مردم عسلویه و مناطق جنوبی استان بوشهر را نشانه گرفته است.

محمدزاده با اشاره به افزایش بیماری‌های ریوی ، حساسیت‌های پوستی و سرطان‌های مختلف در سراسر شهرستان عسلویه افزود: هیچگونه نگرانی از جانب مسئولان این صنایع در سال‌های اخیر احساس نشده است به گونه‌ای که روزانه  بر حجم و تعداد این فلرهای نابودگر اضافه می‌شود.

وی یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان عسلویه را عدم پرداخت 3 ساله عوارض آلایندگی دانست و اضافه کرد: باید محیط زیست استان بوشهر و شهرستان عسلویه به‌عنوان متولی اصلی کمیته تعیین عوارض آلایندگی نقش فعال در شناسایی و معرفی صنایع آلاینده داشته باشند اما متاسفانه تا امروز این مهم تحقق نیافته است.

نماینده شورای شهرستان عسلویه، در ادامه به بررسی راهکارهایی برای حفاظت و بهبود وضعیت محیط زیست عسلویه پرداخت.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود