Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با گسترش شیوع کرونا در جهان، پروازها در فرودگاه مهرآباد تهران به یک سوم کاهش یافت و حتی در برخی روزها تعداد ورود و خروج پروازها روی هم رفته به عدد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید.

فروردین امسال آمار جابجایی مسافران به عدد ۵ تا ٧ هزار نفر کاهش یافته بود و تعداد پروازها نیز در برخی روزها تا ۹۰ و در برخی روزها کمتر از ۱۰ پرواز می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پایان محدودیت های اعمال شده بر سفرهای داخلی و همزمان تاکید بر آغاز پروازهای استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسافران هوایی را دوباره به فرودگاه های کشور بازگرداند.

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد امروز پنج شنبه ۱۶ مرداد اعلام‌کرد که این فرودگاه روز گذشته و بعد از مدتها یک روز پر ترافیک را گذارنده است.

بر این اساس میزان اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه قدیمی پایتخت در روز ۱۵ مرداد با ۱۸۰ پرواز ورودی و ۱۷۷ پرواز خروجی به ۳۵۷ پرواز رسید.

با این میزان نشست و برخاست هواپیما در روز گذشته به صورت تقریبی ۳۵ هزار و ۷۰۰ نفر در یک روز جابجا شدند.

در شرایط عادی و قبل از منع سفر به دلیل شیوع ویروس «کرونا»، روزانه بیش از ۳۵ هزار مسافر از فرودگاه مهرآباد جابجا می‌شدند و آمار جابجایی در روز گذشته به قبل از دوران کرونا بازگشت.

۴۷۲۳۱ کد خبر 1418858

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد فرودگاه ویروس کرونا سفر فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد