Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق پرسپولیس و پیشکسوت مشهدی آبی‌های پایتخت معتقد است استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برد به شرطی که بگذارند با آرامش به کار خود ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با شهرخودرو بازی دارد؛ تیمی که روی نیمکت خود مربی از جنس آبی دارد، درست مثل هفته‌های پیش که مربیانی مثل فکری و قلعه‌نویی جلوی تیم استقلال قرار گرفتند اما به طور حتم تجربه بختیاری‌زاده از آن دو مربی کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی که حالا در قامت مربی پیروز به کار خود ادامه می‌دهد و توانسته تیمش را از مکان ششم جدول به مکان دوم برساند، نمی‌خواهد در سه هفته باقیمانده از لیگ امتیازی ازدست بدهد؛ برای فرهاد سهمیه آسیایی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی از همه چیز مهم‌تر است. با نیکبخت ‌واحدی، بازیکن سابق استقلال که اصالتاً مشهدی است هم‌کلام شدیم تا در خصوص بازی حساس استقلال و شهر خودرو صحبت کنیم.

شرایط استقلال را در آستانه بازی با شهر خودرو چطور ارزیابی می‌کنید؟

نیکبخت ‌واحدی گفت:

به نظرم شرایط استقلال خوب است اگر بگذارند با آرامش به کار خود ادامه دهد. درست است که استقلال قهرمان نشده اما در مکان دوم جدول قرار دارد و استقلال فرهاد هم بهتر از استقلال استرا نتیجه گرفته است.

پس با ماندن فرهاد در استقلال موافق هستید؟

بله، من کلاً با مربیان جوان موافق هستم. باید نسل مربیان عوض شود. حتی اگر مربیان جوان نتیجه نگرفتند باید به آن‌ها فرصت داده شود.

فکر می‌کنید استقلال می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد؟

نیکبخت ‌واحدی گفت:

شرایط سخت است. اما همانطور که گفتم اگر بگذارند استقلال در آرامش باشد می‌تواند سهمیه بگیرد.

استقلال باید به مصاف تیم شهر خودرو برود، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی خواهد بود چون تیم شهرخودرو هم برای گرفتن سهمیه آسیا امید دارد و همین کار استقلال را سخت می‌کند اما به شخصه امیدوارم بازیکنان بتوانند خوب کار کنند و سه امتیاز را از این بازی بگیرند.

روی نیمکت شهرخودرو هم مربی قراردارد که از جنس استقلال است. سهراب بختیاری‌زاده هدایت این تیم را برعهده دارد. به نوعی دوباره فرهاد مجیدی مقابل مربی استقلالی قرار می‌گیرد.

نیکبخت ‌واحدی گفت:

سهراب دو بازی است که مربی شهرخودرو شده و خیلی نمی‌توان این مربی را به خاطر این فرصت کم ارزیابی کرد. من باید دوباره حرف خودم را تکرار کنم. مربیان جوان نیاز به فرصت دارند و اگر پیش از این نسل گذشته دائما تیم‌داری می‌کردند یعنی از یک تیم به تیم دیگر می‌رفتند، باید این فرصت را به مربیان جوان بدهند.

استقلال در بازی جام حذفی هم باید به مصاف سپاهان برود، به نظر بازی سختی خواهد بود.

درست است. این بازی خیلی سخت خواهد بود خصوصاً این‌که در بازی قبلی بازیکن جوان این تیم بازی را به حاشیه کشید!

نورافکن سابقه بازی در استقلال را دارد به نظرتان چرا این قدر باعث حاشیه شد؟

نیکبخت ‌واحدی گفت:

اصلاً کارش قشنگ نبود. به این بازیکن می‌گویم بگذار چند سال بگذرد بعد خودی نشان بده. نباید او با بازیکنان استقلال این‌طور برخورد می‌کرد. به هرحال او نان و نمک استقلال را خورده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو فرهاد مجیدی استقلال سهراب بختیاری زاده استقلال سهراب بختیاری زاده شهرخودرو علیرضا نیکبخت واحدی فرهاد مجیدی مربیان جوان واحدی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار حادثه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)