Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار روح اله عرب روز پنجشنبه در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سبد کالایی تهیه شده شامل ارزاق و مایحتاج اولیه خانوارها همچون برنج، روغن، حبوبات، گوشت و مرغ است.   

وی ادامه داد: این اقلام توسط پایگاه‌های بسیج و براساس اقدامات دوره‌های قبلی رزمایش همدلی بین خانواده‌های کم برخوردار و اغلب افرادی که با بیماری کووید۱۹ درگیر بوده‌اند، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند تصریح کرد: منابع مالی جهیزیه‌ها توسط بسیجیان در سطح پایگاه‌ها تامین شد و در این مرحله ۴۱ سری جهیزیه شامل اقلام مورد نیاز منزل اعم از یخچال، جاروبرقی و... بوده که در اسرع وقت در راستای ازدواج آسان به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

این مقام مسئول میانگین هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و هرسری جهزیه را ۱۷میلیون تومان اعلام کرد و گفت: همچنین وام ۵میلیون تومانی بین صنوفی که در موضوع کرونا بیش از پیش آسیب دیده اند نیز پرداخت شده است.

کمک های سپاه و بسیج اتحادی برای شکست دادن بحران کنونی است

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از زمان شروع بیماری کرونا در شهرستان دماوند، سپاه و بسیجیان محوریت کمک‌های مردمی را بر عهده گرفتند و از سوی دیگر برای اجرای سیاست‌های دولت در کنار مسئولان بودند.

وی ادامه داد: بسیجیان با کمک خیرین و پایگاه‌های سطح شهرستان دماوند کمک‌هایی را برای اقشار آسیب‌پذیر جمع‌آوری کردند که این اقدام بسیار ارزشمند و پسندیده است.   

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در کنار این اتفاق انسانی مقام معظم رهبری بر کمک مومنانه تاکید کردند و قطعا همه دولتمردان در حوزه نظامی مخصوصا سپاه و بسیج بر این اوامر تاکید داشته و در این چارچوب حرکت کردند، گفت: امروز نیز نشانه‌هایی از اطاعت از این امر مهم و بزرگ را در شهرستان شاهد هستیم که این اقدامات نشان از اتحاد و همدلی مردم دارد.

حیدری تصریح کرد: هرچند مبالغ و ارقامی که اعلام می‌شود شاید نتواند تمام مشکلات یک خانواده را حل کند اما این اقدامات نشان از امید و اتحاد برای شکست دادن یک بحران را دارد؛ هر قدر امید بیشتر باشد و بیشتر در کنار یکدیگر باشیم، بهتر می‌توانیم بر مشکل بزرگ کرونا پیروز شویم.

نذورات مردمی در ماه‌های محرم و صفر به سمت نیازمندان سوق داده شود

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند نیز در این آیین به خبرنگاران گفت: در آستانه عید غدیرخم و در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه که رهبر انقلاب تاکید کردند، مرحله دوم این رزمایش در شهرستان دماوند با کمک مردم، خیرین و بسیجیان و همه کسانی که دل در گرو این نظام دارند در حال انجام است.  

وی اظهار  امیدواری کرد: در ماه‌های محرم و صفر نیز نذورات و کمک‌های افراد توانمند به سمت پایگاه‌های بسیج در همه مناطق سوق داده شوند و بتوانیم مراحل بعدی رزمایش همدلی را ادامه دهیم.  

برچسب‌ها شهرستان دماوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی شهرستان دماوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران