Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:08:45 GMT

استاندار خوزستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۴۶۹

استاندار خوزستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا در متن پیام استاندار خوزستان آمده است: "ن والقلم ما یسطرون"، سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه ایران عزیز به کار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: ۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه که اهتمام به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران به مانند یک مسیر ۲ طرفه بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود، زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکارعمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

شریعتی گفت: در روزهای شیوع بیماری کرونا، خبرنگاران و عکاسان عزیز در سخت‌ترین شرایط، لحظه‌ای خود را جدا از کادر درمان و جامعه ندیدند و با حضور و آگاهی‌بخشی خود از راه‌های مقابله با ویروس کرونا و همچنین اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت استان و دعوت مردم به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی، نقش مهم و خطیری را در این مسیر سخت و طاقت‌فرسا به عهده داشتند. 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی افزود:  روز خبرنگار و تقارن آن با ایام مبارک دهه امامت و ولایت را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای این عزیزان خواستارم.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران ١٧ مرداد ماه سال ۱۳۷۷، در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسیدند به همین مناسبت از سوی شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شد.

برچسب‌ها روز خبرنگار اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار اهواز روز خبرنگار اهواز اطلاع رسانی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست