Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود.

منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا موفق شد در بازی رفت و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 2-1 پیروز شود و حالا رئال مادرید برای جبران شکست بازی رفت قبل از شیوع ویروس کرونا، راهی منچستر می شود.

اطلاعات بازی منچسترسیتی - رئال مادرید تاریخ برگزاری: جمعه | 17 مرداد 1399 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه اتحاد | منچستر داور بازی: آقای فلیکس بریش | آلمان پیش بازی

به گزارش طرفداری، فصل 2019/20 چندان باب میل هواداران منچسترسیتی پیش نرفته و آنها لیگ برتر انگلیس را به لیورپول، و جام حذفی انگلیس را هم به آرسنال واگذار کردند و حالا تنها جام مهم و ارزشمندی که برای سیتزن ها باقی مانده، لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده انگلیس بعد از پیروزی ارزشمند خارج از خانه در بازی رفت، شانس بسیار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها دارد اما شرایط دو تیم نسبت به چند ماه گذشته، تفاوت بسیاری کرده و حاصل جدال دو تیم به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

سیتی با 81 امتیاز و اختلافی 18 امتیازی با لیورپول قهرمان، در رده دوم لیگ برتر ایستاد و در شروع مجدد رقابت ها، شکست مقابل چلسی، ساوتهمپتون و آرسنال را هم تجربه کردند. منچسترسیتی سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها به دست تاتنهام حذف شد و در 5 دیدار رفت و برگشت مقابل تیم های اسپانیایی، فقط یک بار صعود کرده و 4 بار اخیر حذف شده اند و حالا باید شانس خود را مقابل قهرمان لالیگا امتحان کنند.

آخرین بازی خانگی منچسترسیتی مقابل یکی از نماینده های اسپانیا در لیگ قهرمانان، به بازی مرحله گروهی فصل 2016/17 مقابل بارسلونا برمی گردد که 3-1 شکست خوردند؛ هرچند سیتیزن ها در 9 بازی خانگی قبلی خود مقابل تیم های اسپانیایی 4 پیروزی و تنها دو شکست را تجربه کرده اند (3 تساوی).

اما در طرف مقابل رئال مادرید، پرافتخار ترین تیم تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. تیمی که بعد از دوران قرنطینه، روند نتایج فوق العاده ای داشت و با کسب 10 برد پیاپی و 1 تساوی در بازی تشریفاتی آخر، قهرمان فصل 2019/20 لالیگا شد. در حقیقت تیم زیدان زمان استراحت و آماده سازی بیشتری هم نسبت به شاگردان گواردیولا داشته، و باید دید در دیدار روز جمعه این اتفاق به نفع کدام یک از دو تیم خواهد بود.

رئال مادرید در این مسابقه کاپیتان خود، سرخیو راموس را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت و همین مسئله روی کاغذ شانس تیم زیدان را کمتر می کند چرا که سرخیو راموس در این فصل عملکرد خیره کننده ای داشته و در بسیاری از بازی ها تأثیرگذار ظاهر شده است. سال گذشته رئال مادرید برای اولین بار از 2009/10 موفق به صعود از مرحله یک هشتم نهایی نشد و در صورت تکرار این روند، یادآور دوره تلخ کهکشانی ها خواهد شد.

رئال مادرید 7 بازی اخیر خارج از خانه اش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را پیروز شده، در حالیکه در 16 بازی از 25 بازی اخیر خارج از خانه خود در اروپا پیروز شده اند و تنها 5 شکست داشته اند که رکورد درخشانی محسوب می شود. لوس بلانکوس همچنین 8 بار از 12 باری که در بازی های رفت و برگشت مقابل نماینده ای از انگلیس قرار گرفته، صعود کرده اند که یکی از آنها حذف منچسترسیتی در نیمه نهایی سال 2016 بود.

با این وجود، آخرین باری که رئال مادرید در بازی رفت خانگی شکست خورد و در نهایت موفق به صعود شد، به سال 1971 برمی گردد. دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی تاکنون 5 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم رئال مادرید 2 پیروزی و سهم منچسترسیتی هم یک پیروزی بوده که آن هم در بازی رفت به دست آمد.

غایب های دو تیم منچسترسیتی - رئال مادرید سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد و بنجامین مندی هم به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب است. سرخیو راموس به دلیل محرومیت نمی تواند رئال مادرید را در این دیدار همراهی کند و ادر میلیتائو جانشین او خواهد شد. گرت بیل و هامس رودریگز هم با تشخیص زیدان از لیست این مسابقه خط خورده اند. ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored 2-2

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بازی رفت مرحله یک دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم

6 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. ابتدا بایرن مونیخ با گل یوسوا کیمیش از حریف پیش افتاد اما رئال مادرید با گل های مارسلو و مارکو آسنسیو موفق شد 2-1 در آلمان پیروز شود.

دانلود (26.7MB)

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم