Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:07:48 GMT

توزیع ۵ میلیون غذای گرم از سوی ستاد اجرایی فرمان امام

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۷۰۳

ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با عیدسعید غدیر اقدام به طبخ و توزیع ۵ میلیون غذای گرم، ۵۰۰ هزار دست لباس و ۵ هزار جهیزیه کامل در مناطق کم‌برخوردار کشور می‌کند.

به گزرش ایسنا، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: در راستای ادامه نهضت "همدلی و احسان" که از اولین روزهای شیوع کرونا توسط ستاد اجرایی با هدف کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و مردم مناطق کم‌برخوردار آغاز شده، ستاد اجرایی فرمان امام نیز ضمن پیوستن به پویش "ایران همدل"، امسال در روز عید ولایت پررنگ‌تر از سال‌های قبل درمناطق محروم ارائه خدمت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبخ و توزیع ۵ میلیون پرس غذای گرم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری ۳۰۰۰ هیئت مذهبی در کشور، توزیع ۵ هزار جهیزیه کامل و توزیع ۵۰ هزار دست پوشاک در مناطق محروم کشور با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی از جمله این برنامه‌ها در روز عید سعید غدیر است.

مخبر با بیان این مطلب که در ماههای اخیر ۷میلیون بسته معیشتی و بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور توزیع شده، افزود: از همان روزهای آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، ستاد اجرایی با راه‌اندازی پویش ملی "همدلی و احسان" با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا ایستاد و ضمن حضور در بخش تأمین و تولید تجهیزات پزشکی و دارویی و اقلام بهداشتی و برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال برای آسیب‌دیدگان، درفواصل زمانی کوتاه، یک میلیون بسته معیشتی، ۴ میلیون بسته پروتئینی، حدود ۲ میلیون بسته بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرده و یا درحال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۱ میلیون بسته نوشت افزار ایرانی و ۱۵ هزار تبلت بین دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر کشور نیز از دیگر خدمات ستاد اجرایی است که ارسال و توزیع آن از دیروز آغاز شده است.

محمد مخبر افزود: در روزهای ابتدایی ماه محرم نیز یک میلیون بسته معیشتی دیگر نیز در کشور توزیع خواهیم کرد و این خدمات تا هرجا که لازم باشد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان امام مناطق محروم میلیون بسته توزیع ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد