Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از پرداخت ۱۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در حوزه صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش برنا،شارژنگ عزیزی در جلسه‌ با مدیر امور شعب بانک سپه استان اردبیل با تاکید بر پرداخت تسهیلات ۴ واحد تولیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ گفت: با پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد تولیدی اشجع باطری از این محل که در مرحله عقد قرارداد است و سه واحد دیگر، رتبه استان اردبیل با ۱۸۵۰ میلیارد ریال از نظر میزان پرداخت در سطح کشور به رتبه اول ارتقا می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۴۶۵ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای طرح توسعه واحد اشجع باطری توسط بانک سپه در دست بررسی است که بایستی سریعا پیگیری و پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: ۱۰۱۰ مورد برای پرداخت تسهیلات به فعالیت ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از ویروس کرونا به بانک سپه معرفی شده است که تا کنون تسهیلات ۲۵۰ مورد از آنها پرداخت شده است. وی افزود : در راستای حذف بروکراسی و با توجه به ماده ۳ دستورالعمل پرداخت تسهیلات به فعالیت ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از ویروس کرونا و با تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با تایید و معرفی متقاضیان از سوی دستگاه های اجرایی، نیاز به اخذ لیست بیمه برای مشمولین دریافت تسهیلات نخواهد بود .

وی تاکید کرد تمامی بانک های عامل موظف به پیگیری و پرداخت تسهیلات به واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاری از محل تفاهم نامه سفر رییس محترم جمهور بوده و مدیران بانک های عامل بایستی نهایت سعی خود را در حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید انجام دهند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل پرداخت تسهیلات میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل