Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برخی از رسانه‌های ورزشی امروز اعلام کردند که سعید آقایی بازیکن تیم فوتبال  سپاهان از این باشگاه اخراج شده است، اما این موضوع تکذیب شد.  

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان ضمن تکذیب این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سعید آقایی اخراج نشده است بلکه او به خاطر مصدومیتی که از قبل داشت در حال حاضر با مربی بدنساز تمرین می‌کند و بعد از آن به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد: تیم ما تمرکزش معطوف به بازی‌های باقی مانده لیگ برتر است تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و به مسائل حاشیه‌ای توجهی نمی‌کنیم.  

بیشتر بخوانید

قلعه نویی: بازی با نساجی برای بازگشت به جدول مهم است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان سعید آقایی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین