Web Analytics Made Easy - Statcounter

محل برگزاری دیدارهای باقیمانده از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای باقیمانده از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از روز 24 شهریور ماه به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار خواهد شد تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز محل برگزاری دیدارهای مرحله گروهی را مشخص کرد. قرار است دیدارهای باقیمانده از هر گروه در یک استادیوم برگزار شوند.

در گروه A که تیم‌های استقلال ایران، الاهلی عربستان، الوحده امارات و الشرطه عراق حضور دارند، مسابقات در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در شهر دوحه برگزار می‌شوند.

تیم‌های گروه B یعنی شهر خودروی ایران، پاختاکور ازبکستان، الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات هم باید در ورزشگاه 40 هزار نفری الجنوب به مصاف هم بروند.

در گروه C یعنی جایی که تیم‌های پرسپولیس ایران، التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات حضور دارند، نیز بازی‌ها به میزبانی ورزشگاه تازه تأسیس التعلیمیه (Education City Stadium) برگزار خواهند شد.

همچنین در گروه D که تیم‌های سپاهان ایران، السد قطر، النصر عربستان و العین امارات حضور دارند، دیدارها در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می‌شوند.

نکته مهم درباره دیدارهای روز پایانی است، یعنی زمانی که تیم‌های یک گروه باید به طور همزمان به میدان بروند. طبق برنامه اعلام شده از سوی AFC دیدار استقلال - الاهلی عربستان در ورزشگاه الجنوب می‌شود و بازی الوحده - الشرطه در ورزشگاه خلیفه.

همچنین دیدار شهر خودرو - پاختاکور در دور ششم از مرحله گروهی در ورزشگاه الجنوب برگزار خواهد شد. تیم پرسپولیس نیز در گروه سوم آخرین بازی خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل الشارجه امارات انجام می‌دهد.

در روز پایانی از دیدارهای گروه D نیز تیم سپاهان در ورزشگاه التعلیمیه برابر العین امارات قرار خواهد گرفت.

اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2021 و 2022/ سهمیه 2+2 ایران قطعی شد + عکس

 

انتهای پیام/

R1351/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا بیشتر بخوانید... رقابت علیپور و تیام با بونجاح و پاتو برای عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ حمایت مالی سازمان لیگ امارات از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا احتمال حضور ۵ نماینده از یک کشور در لیگ قهرمانان آسیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رقابت علیپور و تیام با بونجاح و پاتو برای عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ حمایت مالی سازمان لیگ امارات از نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا احتمال حضور ۵ نماینده از یک کشور در لیگ قهرمانان آسیا واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۳ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۴ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۵ مربی اسکاتلندی: با ۳ یا ۴ بازیکن پرتغالی به تراکتور می‌روم ۶ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۷ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان ۸ اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت پول به برانکو و دستیارانش مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شهر خودرو اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران سید حسن نصرالله فردا جمعه سخنرانی می‌کند روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا کشور در لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای باقیمانده مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد