Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@22:17:20 GMT

آموزش و پرورش امسال استخدام جدید دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۰۷۶

آموزش و پرورش امسال استخدام جدید دارد؟

به گزارش اقتصادآنلاین، علی الهیار ترکمن در گردهمایی مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش و به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، اظهار کرد: همواره مدیریت منابع انسانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش بوده و هست که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزی و حجم بالای بازنشستگی نیروی انسانی به یک چالش یا مسئله بزرگ و حائز اهمیت تبدیل شده است که امیدواریم با هدایت مدبرانه وزیر آموزش و پرورش و حمایت‌های بی دریغ دولت به بهترین وجه مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه بخوانید

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان از شهریـور استخدام غیراصولی در آموزش و پرورش حقوق معلمان حق التدریسی کامل پرداخت مـی‌شـود

الهیار ترکمن افزود: سعی ما بر این است که با استفاده از یک الگوی مشخص مبتنی بر تفویض اختیار برای مدیریت و سازماندهی منابع انسانی در هر استان، بتوانیم ضمن نیازسنجی مناسب توسط ادارات کل استانی هوشمندانه در ذیل اهداف و سیاست‌های سند تحول بنیادین حرکت کرده و با رعایت اصل عدالت آموزشی کمترین خطا را در این عملیات بزرگ داشته باشیم.

وی ضمن تشریح فرآیند تامین منابع انسانی برای سال تحصیلی1400 -1399 تصریح کرد: مدیریت و سازماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش تحت هدایت و کنترل یک کارگروه مرکزی به ریاست وزیر آموزش و پرورش و چند کارگروه تخصصی با حضور معاونین و مدیران کل استانی کار خود را از بهمن ماه 1398 آغاز نموده است و اقدامات شایسته‌ای از قبیل؛ نیازسنجی، تامین منابع مورد نیاز و تبادل تفاهم نامه‌های استانی و فرآیند نقل و انتقال معلمان تحت نظارت و هدایت این کارگروه ها صورت پذیرفته است و سازماندهی نهایی نیروی انسانی و صدور ابلاغ رسمی برای شروع سال تحصیلی 1400_ 1399 در حال انجام می باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع در خصوص روش‌های تامین نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده گفت: منابع انسانی مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید علاوه بر معلمان رسمی و پیمانی از طرق مختلفی با عناوین حق التدریس شاغلین، حق التدریس آزاد، خرید خدمات آموزشی، سرباز معلمان، نیروهای بازنشسته (طبق مقررات ذی‌ربط) و ساعات تدریس معاونان مدارس تامین خواهد شد که همه این روش‌ها بر اساس همان رویکرد تفویض اختیار استانی و حسب تشخیص و نیاز استان‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

الهیار ترکمن در پایان ابراز امیدواری کرد: امید داریم با یاری خداوند و  همت همه همکاران حوزه ستادی و استانی و با تدابیر وزیر آموزش و پرورش و حمایت‌های دولت بتوانیم سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه آغاز کرده و تلاش خواهیم کرد از همان ابتدای سال هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

شایان ذکر است در ادامه این نشست مدیران کل و معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان‌ها به گفتگو و هم اندیشی با وزیر آموزش و پرورش در خصوص کنترل مجدد فرآیندها و کسب آمادگی کامل برای تحقق اهداف مذکور از طریق ویدئو کنفرانس پرداختند.

پربیننده ترین جذب حداکثری نیروهای نهضتی در آموزش و پرورش گردش مالی ۷۰هزار میلیارد تومانی بازار کنکور کرونا در کدام سن بیشتر قربانی می گیرد؟ اجرای یک حکم قصاص در رابطه با حوادث دی ماه‌۹۶ چرا شهاب حسینی از اکثر پروژه‌ها انصراف می‌دهد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان شبکه شاد اپلیکیشن شاد استخدام حق التدریسی ها سامانه شاد معلمان استثنایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت وزیر آموزش و پرورش منابع انسانی سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی