Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام علیرضا رزم‌حسینی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اهالی رسانه خبرنگاران و عکاس‌ها، اعم از فعالان رسانه‌های مکتوب، فضای سایبری در گستره خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های اطلاع‌رسانی، تا فعالان در صدا و سیمای استان نقش بی‌بدیلی را در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در باب موضوعات مختلف بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، توسعه متوازن در استان اعم از  بخش‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی  ارتباط مستقیمی با رسانه دارد، افکار عمومی از مسیر رسانه ترغیب و تشویق به مشارکت در توسعه می‌شود و این نشان از نقش موثر رسانه در تحولات دارد.

اینجانب فرارسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار و مقارن شدن آن با عید ولایت و امامت را به اصحاب رسانه تبریک عرض کرده و ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های خبرنگاران استان به واسطه همراهی در مسیر اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس همدلی و همزبانی بین همه ارکان حاکمیت، در جوار بارگاه منور و ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) برای همه فعالان عرصه خطیر اطلاع رسانی، آرزوی بهروزی و تداوم توفیق در مسیر خدمت به مردم شریف کشورمان را دارم.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پوشش ابر تمامی استان را فرا گرفته است و در مسیر سرخس، چناران، سرولایت، فریمان، جوین و اطراف مشهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: ترافیک نیز در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین و در سایر جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

وی بیان کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیرها تردد کنند.

 بارش باران از عصر دیروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز شد و ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"