Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تمام تلاشم این است که بیشتر پیشرفت کنم و نماینده خوبی برای ایران در پرتغال باشم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین طیبی در خصوص پیوستنش به تیم فوتسال بنفیکا اظهار داشت:

۴ سالی در خدمت تیم غیرت بودم و توانستم در فینال اروپا هم بازی کنم اما دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌دانند تیم غیرت همیشه یک تیم مدعی است و تخصصی در فوتسال کار می‌کند.

وی افزود:

من چند پیشنهاد از اسپانیا، روسیه و پرتغال داشتم که بعد از مشورت با بزرگان فوتسال تیم بنفیکا را انتخاب کردم. امیدوارم در این مسیری که می‌روم باز هم موفق باشم.

طبی تاکید کرد:

من قراردادم ۲ ساله است و می‌دانم بنفیکا تیم خیلی خوبی است. آنها بازیکنان تیم ملی برزیل و پرتغال را در اختیار دارند و همیشه در اروپا مدعی هستند. تمام تلاشم این است که بیشتر پیشرفت کنم و نماینده خوبی برای ایران در پرتغال باشم.

حسین طیبی  که با بخش خبری ساعت ۱۹  شبکه سوم صحبت می‌کرد با اشاره به وجود کرونا و نحوه تمریناتش گفت:

در ابتدا جا دارد از کادر درمان تشکر کنم، شرایط برای همه سخت بود و ورزشکاران هم کارشان سخت تر بود. ما در منزل به صورت آنلاین تمرین می‌کردیم و در قرنطینه شرایط سختی داشتیم. فعلا هم در ایران هستم و تمریناتم را در اینجا دنبال می‌کنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی گفت:

ما سال سختی در پیش داریم و برای مقدماتی جام جهانی آماده می‌شویم. کرونا همه تیم‌ها را متوقف کرد اما به هر حال ۲ اردو بزگرازر کردیم. در اردوی اول ناظم الشریعه شانس خوبی به بازیکنان جوان داد و در اردوی دوم هفته پیش بازیکنان اصلی شرکت کردند.

وی  در خصوص اینکه قرار است اردوی تیم ملی هفته اتی در کیش برگزار شود عنوان کرد:

باور کنید اصلا از تورنمنت کیش اطلاع ندارم و فکر نمی‌کنم اردوی کیش برگزار شود چون واقعا شرایط مهیا نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکن تیم ملی فوتسال باشگاه بنفیکا پرتغال حسین طیبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به یک پیروزی بحث‌برانگیز دست یافت. شاگردان شمسایی در شرایطی با این برتری به صدر جدول دوخته شدند که نیمه نخست مسابقه را با نتیجه دو بر یک به حریف سطح سومی بحرین واگذار کردند و این شکست می‌توانست عمیق‌تر هم شود. در حالی که بازی بدون گل در جریان بود و ملی‌پوشان فوتسال ایران بر روی دروازه بحرینی‌ها فشار می‌آوردند و آن‌ها را در لاک دفاعی فرو برده بودند، در لحظه‌ای توپ را از دست دادند و عمارحسن علی بازیکن بحرین به شکل برق‌آسایی به سوی دروازه تیم ملی هجوم آورد که در مصاف تک‌به‌تک با باقر محمدی ناکام ماند و سنگربان تیم ملی واکنش خیره‌کننده‌ای را به تصویر کشید.

در این صحنه، که اولین تهدید جدی بحرینی‌ها بود، ضربه نواخته شده عمارحسن را باقرمحمدی با دست راست خود مهار کرد و تشویق تماشاگران را برانگیخت، تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

به رغم دریافت دو گل در نیمه اول، سنگربان تیم ملی در ثانیه‌های پایانی، موفق شد ضربه پنالتی نقطه دوم بحرینی‌ها را با واکنش خوب خود مهار کند و مانع از بیشتر شدن اختلاف شود.

مرد شماره یک ایران که در لیگ برتر رکورد ۹ کلین شیت را از خود ثبت کرد و بهترین دروازه‌بان فصل به شمار رفت، برای چنگ زدن به اولین کلین شیت خود در جام ملت‌های آسیا لحظه شماری می‌کند و باید دید مقابل تیم ملی کویت چه عملکردی را از خود برجای می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان