Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شانزدهمین روز از مردادماه، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم به شما می‌شود که اخباری ورزش ایران و جهان در آن جای گرفته است، همراه با ما باشید.

سلطانی‌فر: عوامل مختلف فساد در باشگاه‌ها شناسایی شدند

وزیر ورزش و جوانان گفت: باکی از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و جوانان و افراد وابسته به ما نداریم، عوامل مختلف فساد در باشگاه‌های مختلف، شناسایی شده‌اند، محکم در مسیر مبارزه با فساد ایستاده‌ایم و به زودی اخبار جدیدی از مبارزه با فساد اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعیه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداختی به برانکو و دستیارانش

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرداختی به برانکو سرمربی اسبق این تیم و دستیارانش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: در راستای اقدامات خود برای بستن پرونده مالی برانکو و دستیاران وی و اجرای آرای صادره از سوی فیفا، در روزهای گذشته اقدام به ارسال نامه به فیفا برای انجام تعهدات مالی خود نسبت به زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ از محل درآمدهای خود کرده است.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

«سانچز» در اینتر ماندنی شد

اکلسیس سانچز امروز با امضای قراردادی سه ساله تا ۲۰۲۳ و دستمزد هفت میلیون یورویی در اینترمیلان باقی ماند.

پیش از این او قرارداد خود را با منچستریونایتد در توافق دوجانبه فسخ کرد و این امر سبب شد تا دیگر خبری از پرداخت رقم ۱۵ میلیون یورویی توسط اینتر برای قطعی کردن قرارداد سانچز و مبلغ ۶۰ میلیون یورویی منچستریونایتد نباشد.

 بقیه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی:می‌خواهیم با برد جام قهرمانی را بالای سر ببریم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می‌خواهیم با کسب پیروزی جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببریم و تا آخرین بازی با قدرت در میادین حاضر خواهیم شد.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

رونمایی از زمان قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ روز سه شنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۵ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور نمایندگان باشگاه های حاضر در این مرحله برگزار می شود.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

تیم‌های اروپایی به دنبال جذب «حسینی»

مدافع ایرانی تیم ترازبورن اسپورن ترکیه این روزها پیشنهادهایی را از طرف تیم‌های اروپایی دریافت کرده است.

در حالی که باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در خردادماه موفق شده بود با فعالسازی بند تمدید قرارداد «سید مجید حسینی» مدافع ایرانی خود، این بازیکن را به مدت یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد اما در این چند روز اخیر دوبار تصمیم به فروش این مدافع ایرانی گرفت.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

دومین پیشنهاد از تیم‌های یونانی به «حاج‌صفی» رسید

تیم آاِک آتن دومین باشگاه یونانی است که پس از تیم آریس سالونیکی  برای تقویت جناح چپ دفاعی به احسان حاج صفی بازیکن باتجربه فوتبال ایران پیشنهاد داد. او سابقه بازی در سوپرلیگ یونان را دارد.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

صعود اینتر، یونایتد، شاختار و کپنهاگن به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا آغاز شد و اینتر ایتالیا در ورزشگاه «سن‌سیرو» با گل‌های روملو لوکاکو و اریکسن برابر ختافه اسپانیا به برتری دو بر صفر دست یافت. با توجه به تساوی بدون گل بازی رفت، اینتر در مجموع دو بر صفر برنده شد و صعود کرد.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

مقصودلو قهرمان شطرنج آنلاین شد

نفر نخست شطرنج مردان ایران موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های شطرنج جایزه بزرگ آنلاین را از آن خود کند.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

سازه حلقه‌های المپیک از بندر توکیو برداشته شد/ ژاپن دیگر بدنبال برگزاری پرزرق و برق نیست

همزمان با برداشته شدن موقت سازه حلقه‌های المپیک نصب شده در بندر توکیو برای بازی‌های تابستانی ۲۰۲۰ برای تامین و نگهداری، مدیر اجرایی کمیته برگزاری این تورنمنت اذعان داشت که برگزاری پرزرق و برق المپیک توکیو دیگر در دستور کار سازماندهندگان نیست.

بقیه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها سید مجید حسینی احسان حاج صفی روملو لوکاکو وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مجید حسینی احسان حاج صفی روملو لوکاکو وزارت ورزش و جوانان سید مجید حسینی احسان حاج صفی روملو لوکاکو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی