Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی از پیگیری مطالبه بانوان برای فراهم‌سازی شرایط و ایجاد مکان امن برای دوچرخه‌سواری بانوان خبر داد.

علی اکبر افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خراسان رضوی اظهار کرد: ما در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و قوانین خاص خودمان را داریم و در خصوص دوچرخه‌سواری بانوان نیز باید قانون رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: برای دوچرخه‌سواری بانوان ابتدا باید شرایط آن از جمله یک مکان امن محیا شود و مسؤولان باید به این موضوع توجه کرده و کاری کنند تا بانوان که قشر عظیمی از جامعه هستند بتوانند از ورزش سالم استفاده کنند.

وی ادامه داد: من به عنوان مسلمان موافق نیستم که فرزند خودم در ملاءعام دوچرخه‌سورای کند و از منظر جایگاه خود پیگیر هستم تا  قانون اجرا شود و قانون نیز مخالف دوچرخه‌سواری نیست، اما از نظر مراجع و شرع دوچرخه‌سواری در ملاءعام اشکال دارد.

افراسیابی افزود: ما به دنبال این نیستیم که بانوان را از سهم اجتماعی خود دور کنیم، اما باید توجه داشت که ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و باید قوانین رعایت شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: ما این مطالبه عمومی و بانوان را پیگیری می‌کنیم و معتقدیم برای دوچرخه سواری بانوان ابتدا باید شرایط آن محیا شود که یکی از این شرایط، وجود مکان امن برای دوچرخه‌سواری بانوان است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید دلسوزی کرده و قبل از اینکه دشمنان نظام از این موضوع سو استفاده کنند، شرایط لازم را برای این کار فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در این مسیر خبرنگاران به عنوان چشم بیدار جامعه می‌توانند این موضوع را مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی افراسیابی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دوچرخه سواری بانوان برای دوچرخه سواری بانوان معروف و نهی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی گفت: درصدد هستیم ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان خود را با پلتفرم‌های معروف چین تقویت کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فرزاد اوجانی؛ مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی، با بیان اینکه برای اولین بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، اظهار کرد: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در خصوص ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه‌ امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین