Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، علی اصغر بیات در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی همراه با اجرای قانون همسان سازی گفت: به مناسبت ایام فرخنده و عید غدیر خم تمامی اقدامات لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان همراه با همسان سازی انجام شد.

وی افزود: مصوبه هیئت امنا را گرفته و بخشنامه ابلاغ و احکام نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: بر همین اساس بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی حقوق مردادماه خود را همراه با همسان سازی دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، زمان پرداخت مستمری‌ها نیز همانند ماه قبل و براساس حروف الفبا از چند روز آینده آغاز می‌شود.

بیات ضمن تشکراز اقدامات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما در کانون عالی بازنشستگان و همچنین مدیران زیر مجموعه تأمین اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش زیادی انجام دادیم تا خبر پرداخت حقوق همراه با همسان سازی به عنوان عیدی در روز عید غدیر به بازنشستگان داده شود.

پربیننده ترین خبر خوب اقتصادی روحانی ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۵/۱۵ ۳۰ درصد قابل فروش سهام عدالت چند؟ هفته آینده در اقتصاد شاهد گشایشی خواهیم بود/ تداوم عرضه اولیه شرکت‌ها در بورس گردش مالی ۷۰هزار میلیارد تومانی بازار کنکور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق حقوق بازنشستگی مستمری بازنشستگان حقوق و دستمزد حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت تأمین اجتماعی همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت