Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@21:19:42 GMT

جورجینیو در یوونتوس، دکلان رایس در چلسی؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۶۴۳

جورجینیو احتمالاً از جمع آبی های لندن جدا شده و به ایتالیا باز می گردد و بدین ترتیب راه انتقال دکلان رایس به چلسی باز می شود.

جورجینیو هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی یکی از بازیکنانی است که احتمالاً در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان فرانک لمپارد جدا می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مت لاو از تلگراف، مدیر برنامه های جورجینیو در تلاش است تا مقدمات انتقال موکلش به یوونتوس را در فصل نقل و انتقالات باز کند و این موضوع می تواند به انتقال دکلان رایس هافبک وست هم به چلسی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد مناسبی برای جذب جورجینیو هافبک 28 ساله چلسی ارائه دهد، بعید است سران چلسی با آن مخالفت کنند. فرانک لمپارد علاقه مند است دکلان رایس را به چلسی بازگرداند، بازیکنی که در آکادمی چلسی رابطه خوبی با میسون مانت داشت، اما وست هم حداقل 65 میلیون پوند می خواهد.

از سویی تصور می شود دکلان رایس هافبک 21 ساله وست هم نیز علاقه مند است به چلسی بازگردد، اگرچه بعید است با توجه به روابط بسیار خوبی که با سران وست هم دارد، برای خروج از باشگاه درخواست دهد و تلاشی کند.

این بدین معنا است، که چلسی برای پرداخت هزینه های جذب رایس نیاز دارد پیشنهاد خوبی برای جورجینیو دریافت کند تا با پول حاصل از آن رایس را جذب نماید. جورجینیو که در تابستان 2018 به همراه مائوریتزیو ساری به چلسی پیوست، می تواند برای سومین بار به عنوان شاگرد این مربی در بیانکونری فعالیت کند.

مدیر برنامه های جورجینیو احتمال همکاری مجدد موکلش با ساری را تکذیب نکرد

ژائو سانتوس مدیر برنامه های جورجینیو، علاقه مائوریتزیو ساری به جذب موکل خود را تکذیب نکرد و گفت اگر یوونتوس بتواند با ماریا گرانوفسکایا به توافق برسد، این انتقال ممکن است. سانتوس گفت:

ساری هیچ گاه شخصاً با جورجینیو بر سر انتقال به یوونتوس تماس نگرفته است. من می دانم که در روزنامه ها در این خصوص صحبت شده، اما هیچ وقت با ساری و فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی یوونتوس) تماس مستقیمی نداشته ایم. اگر گرانوفسکایا و پاراتیچی در این خصوص به توافق دست یابند، آن زمان می توانیم در این خصوص صحبت کنیم. همه می دانند که پس از پنج سال همکاری، ساری و جورجینیو چه رابطه فوق العاده ای باهم دارند. من نمی توانم این موضوع را انکار کنم، اما باید یادآوری کنم که سه سال از قرارداد جورجینیو با چلسی باقی مانده است.

دکلان رایس گزینه ای جذاب برای فرانک لمپارد

دکلان رایس به دلایل مختلف برای فرانک لمپارد گزینه ای جذاب است. زیرا این ملی پوش انگلیسی قابلیت بازی در خط هافبک و دفاع را دارا است و از ویژگی های رهبری چشمگیری در وست هم برخوردار بوده است. از سویی امضای قرارداد با او برای چلسی ریسک نخواهد داشت، زیرا او تا 14 سالگی عضوی از آکادمی چلسی بوده و هنوز تعدادی از کارکنان باشگاه را که همچنان در این تیم فعالیت می کنند، را می شناسد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانک لمپارد دکلان رایس وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه پس از بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری و نیروگاه نکا با اشاره به بازدید از نیروگاه زباله سوز ساری گفت: این پروژه در مقطعی یک توقفی داشت و اکنون دارای پیشرفت خوبی است.

وی با اظهار اینکه اختلاف جزئی بین کارفرما و پیمانکار وجود دارد ادامه دارد، گفت: این اختلافات باید سریع‌تر حل و امیدواریم که اسرع وقت وارد مدار شود.

وی گفت: یک سری کارهای اجرایی شامل محوطه سازی و راه دسترسی وجود دارد که بسیج سپاه کربلا در حال انجام آن است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از نیروگاه نکا با تبریک روز کارگر و فعالان عرصه کار و تولید اظهار کرد: این بازدید با هدف بررسی تنش‌هایی که در حوزه برق مواجه هستیم صورت گرفت.

نوری با اشاره به قدمت نیروگاه نکا به محدودیت‌های فراروی اشاره و اضافه کرد: پس روی آب دریا و تأمین قطعات از جمله مسائل فراروی محسوب می‌شود و سبب شد تا نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند.

وی لایروبی حوضچه نیروگاه را از نیازها خواند و گفت: نوسازی واحدهای نیروگاهی هم نیز در دست اقدام است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه متخصصان نیروگاه نکا از دانش فنی و تخصص لازم برخوردار هستند گفت: به نظرم باید از روش‌های تأمین مالی جدید و پایدار استفاده کنیم و زمینه مشارکت مردم در این پروژه‌ها را فراهم کنیم.

کد خبر 6088746

دیگر خبرها

  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱