Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@10:20:29 GMT

کارت هدیه مجازی بدهید!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۸۹۲

کارت هدیه مجازی بدهید!

به گزارش اقتصاد آنلاین، کارت هدیه یکی از خدماتی است که در سال‌های اخیر در کشورمان گسترش قابل توجهی پیدا کرد. شاید مهم‌ترین مزیتش این باشد که هم فرد هدیه دهنده را از نگرانی برای خرید هدیه مناسب نجات می‌دهد و هم به شخصی که قرار است هدیه را دریافت کند، قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد. بانک‌های مختلف این خدمت را ارائه کرده و بعضاً از طریق ماشین‌های بانکی که برای این کار در نظر گرفته شده، به فرد قدرت انتخاب طرح و نوشته روی کارت را نیز می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مهر ایران در این مسیر یک گام فراتر رفته و باعث شده برای دریافت کارت هدیه و اعطای آن به فردی دیگر حتی نیاز نداشته باشید به ماشین‌های بانکی مخصوص این کار مراجعه کنید. با همراه‌بانک مهر ایران می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید!

مهر ایران این خدمت را برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور ارائه کرده است. شما می توانید به مناسبت‌های مختلف برای عزیزانتان کارت هدیه مجازی ارسال کنید. ارزش این خدمت را در این روزهای کرونازده بیشتر احساس می‌کنیم. این کار را می‌توانید از طریق نسخه جدید موبایل بانک مهریران انجام دهید.

فرآیند کار به این صورت است مبلغ مورد نظر شما که قرار است به‌عنوان هدیه به حساب فردی دیگر واریز شود، از حساب شما کم می‌شود و پیامکی به تلفن همراه آن فرد بر اساس شماره‌‌ای که شما مشخص کرده‌اید ارسال می‌شود. در آن پیامک اعلام شده که شما برای وی هدیه‌ای ارسال کرده‌اید. آن شخص با کلیک بر روی لینکی که برایش ارسال شده و وارد کردن شماره شبای خود، که می‌تواند متعلق به هر بانکی باشد، مبلغ را دریافت کرده و پیام تبریکی از طرف شما برایش نمایش داده می‌شود که آن را هم خودتان انتخاب کرده‌اید.

اگر تولد عضوی از خانواده یا دوستانتان یا حتی سالگرد ازدواجتان نزدیک است، نیازی نیست برای خرید هدیه به بیرون از منزل بروید؛ فقط همین الآن موبایل بانک مهر ایران را باز کنید و آن شخص را با یک پیامک غافلگیر کنید.

پربیننده ترین ۲هزار و ۷۸۰میلیارد تومان اوراق بدهی دولتی به فروش رسید/ ادامه کاهش استقبال بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری از اوراق بدهی دولتی فروش۵۰هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دولتی/ بانک‌ها ۷۲درصد اوراق را خریدند "وتجارت" به سود رسید حق مسکن کارگران دوشنبه آینده نهایی می‌شود ۴.۲میلیارد یورو ارز صادراتی در نیما فروش رفت/ تراز عرضه ارز مثبت شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارت هدیه همراه بانک مهر ایران بانک کارت هدیه بانک مهر ایران ویروس کرونا کرونا شیوع ویروس کرونا همراه بانک مهر ایران اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مهر ایران کارت هدیه بانک مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید

ژوزه مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. از آنجایی که در تاریخ ورزش ایران خارجی های زیادی حضور داشتند، او اولین و آخرین نفری نیست که با حضور در ایران آیینش را تغییر می دهد و به دین اسلام روی می‌آورد.

حال در این میان شنیده ها حاکی از آن است که، ژوزه مورایس قصد دارد نام خود را بصورت رسمی به «محمد» تغییر بدهد!

دیگر خبرها

  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس