Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار حساس بین دو تیم شهرخودرو و استقلال در شهر مشهد با تساوی 2 - 2 دو تیم طی یک بازی جذاب و تماشایی به اتمام رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم شهرخودرو و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که زور دو سرمربی جوان به یکدیگر نرسید و این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی مهیج این هفته لیگ با تقسیم امتیازات بین دو تیم بالانشین به اتمام رسید تا فعلاً استقلال رتبه دوم خود را حفظ کند و شهرخودرو نیز در بازی‌های باقی‌مانده امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد. استقلال با این نتیجه 49 امتیازی شد اما در صورت برد تراکتور در بازی فردا امتیاز دو تیم برابر و رقابت برای هفته‌های پایانی به جنگ نایب قهرمانی تبدیل خواهد شد. شهرخودرو نیز با این نتیجه 45 امتیازی شد اما بدون توجه به بازی سپاهان با تفاضل گل کمتر در همان رده پنجم ماند.

 

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ پنجشنبه 16 مرداد 98؛ ساعت 20
ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد/بدون تماشاگر
داور: موعود بنیادی فر/کمک ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی/داور چهارم: حسین زیاری
ناظر: حسین نجاتی

 

شهرخودرو 2
گل: حسین مهربان( 35) - محمدرضا خلعتبری (74)

 

استقلال 2
گل: ارسلان مطهری (52) و دیاباته(70)

 

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد (72 روح‌الله سیف اللهی)، حسین مهربان (1+90 مرتضی خراسانی)، امید منصوری، میلاد سرلک، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور( 46 ارسلان مطهری( 62 فرشید باقری)، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی (73 سینا خادم‌پور)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ 72( دانشگر) و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران او و همینطور احمد شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌ او در استقلال، قدم مهمی برداشت و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کرد. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

کد خبر 6093510

دیگر خبرها

  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!