Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@04:12:57 GMT

خندوانه آبان پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۳۶۸

خندوانه آبان پخش می‌شود

رامبد جوان بعد از چند روز شایعه آمدن یا نیامدن بالاخره خبر از بازگشت با خندوانه داد.

به گزارش تسنیم، در این چند روز چراغ سبزی از سوی رامبد جوان روشن شد وقتی خبری از برنامه مجازی "استندآپ‌ شو" نشد. چرا که روابط‌عمومی "ساترا" همان موقع در جریان شایعه پراکنی ها در گفت‌وگویی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد توقف "استندآپ‌ شو" رامبد جوان بر اساس تصمیمات ساترا نبوده و اطلاعی از آن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته درخواستی هم به طورکامل ندادند و مدارکشان تکمیل نبوده است.

آن موقع خبرهایی آمد احتمال دارد رامبد جوان با برنامه‌ای تلویزیونی به آنتن تلویزیون برگردد؛ تحت عنوان "خنداننده‌شو 3" و یا ادامه "خندوانه" بعد از محرم و صفر در تلویزیون اتفاق بیفتد.

آخرین گفت‌وگویی که خبرنگار خبرگزاری تسنیم با رامبد جوان داشت،‌ بحث سر بازگشت با "خندوانه" بود؛ سری جدیدی که کارهای مقدماتی و آماده کردن لوکیشن و دکور جلو می‌رفت که به اوج کرونا رسید و سری جدید "خندوانه" اسفندماه به آنتن نرسید.

در ایام نوروز، صحبت‌های دیگری از رامبد جوان رسانه‌ای شد که او در گفت‌وگوی رادیویی مطرح کرده بود بعد از کرونا با "خندوانه" برمی‌گردد. او این چنین گفته بود: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

لحظاتی پیش رامبد جوان در صفحه مجازی‌اش به شایعات پایان داد و این چنین نوشت: با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ شو با ما همراه بودند و عوامل و داوران و شرکت کنندگان که منتظر پخش این برنامه از اینترنت بودند این مسابقه تعطیل شد. احتمالا برنامه خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0036qm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خندوانه رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد

براساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی متعلق به شبکه سه است. ۶۹.۲ درصد از مردم ایران، مخاطب رسانه ملی هستند و شبکه سه سیما نیز با ۴۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون شد.

به گزارش ایسپا، در خصوص میزان تماشای تلویزیون، ۶۹.۲ درصد از ایرانیان، برنامه‌های رسانه ملی را تماشا می‌کنند و بعد از شبکه سه شبکه آی‌فیلم با ۳۵.۲ و شبکه یک با ۲۱ درصد در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین هفت برنامه از ده برنامه پرمخاطب رسانه ملی شامل مردان آهنین، محفل، شب‌خوش، فوتبال‌برتر، پانتولیگ، معرکه و ماه من متعلق به شبکه سه سیما است.

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی