Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@13:42:19 GMT

محصول جدید سایپا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۴۱۰

محصول جدید سایپا رونمایی شد

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سایپا گفت: محصول کلاس اوور اس پی ۱۰۰ سایپا تا پایان سال به تولید انبوه می‌رسد. تاریخ انتشار: 23:03 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۵۵۱

خبرگزاری میزان- سید جواد سلیمانی در مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا و تولید انبوه دو محصول فیس لیفت اظهار کرد: در سال ۹۸ سایپا توانست ۵۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و رتبه نخست را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سایپا افزود: تعداد خودرو‌های معوق سایپا از ۳۵۰ هزار دستگاه به ۱۲۰ هزار دستگاه کاهش یافت و تا پایان شهریور هیچ خودروی معشوقی نخواهیم داشت.

سلیمانی بیان کرد: ۵۶ هزار دستگاه خودرو که به دلیل تحریم قابل تحویل نبودند با طرح‌های مختلف تبدیل شدند و ۸۳ درصد تعداد آن کاهش یافت.

مدیرعامل سایپا با اشاره به رونمایی از محصول جدید خاطرنشان کرد: محصول کلاس اوور اس پی ۱۰۰جزو به روز‌ترین محصولات کشور است و طراحی آن در کشور صورت گرفته است و امیدواریم در دولت فعلی تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: مگاپلتفروم این محصول خودروسازی سایپا است و طراحی این خودرو به طور کامل ایرانی است.

سلیمانی تاکید کرد: ۳ دستگاه از این محصول نمونه سازی شده و ۲۵ دستگاه مهرماه تولید می‌شود و تا پایان سال

تولید انبوه صورت خواهد گرفت و ظرفیت ۲۰۰ هزار دستگاه تولید را دارد که با توجه به شرایط بازار با شاهین تقسیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پراید هم به موزه تاریخ پیوست

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو اخبار اقتصادی هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟