Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد نسبت به قضاوت داور دیدار تیمش مقابل استقلال گلایه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, سهراب بختیاری‌زاده در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال که به نتیجه تساوی 2 - 2 انجامید، از شرکت در نشست خبری خودداری کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: سرم دارد از خستگی و ناراحتی منفجر می‌شود! آقا داود (سیدعباسی) به نشست می آید و با آرامش صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: از خستگی سرم دارد منفجر می‌شود. این‌طور که نمی‌شود فوتبال بازی کرد.

لیگ برتر فوتبال| تساوی شهر خودرو و استقلال در شبی که طلسم قائدی نشکست/ صدرنشینی بدون شریک دیاباته در جدول گلزنان

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو بیشتر بخوانید... جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ مربی اسکاتلندی: با ۳ یا ۴ بازیکن پرتغالی به تراکتور می‌روم ۳ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۴ پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ ۵ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شهر خودرو ۶ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۷ رن به دنبال جذب هافبک بایرن مونیخ ۸ واکنش زنیت به تست مثبت کرونای ۷ عضوش مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| تساوی شهر خودرو و استقلال در شبی که طلسم قائدی نشکست/ صدرنشینی بدون شریک دیاباته در جدول گلزنان پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ لیگ برتر فوتبال| نساجی با فرمولی تکراری سپاهان را شکست داد/ سکته ناقص تیمِ قلعه‌نویی در راه کسب سهمیه جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند/«الیوت آبرامز» نماینده جدید آمریکا در امور ایران می‌شود خندوانه آبان پخش می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد