Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:25:07 GMT

شهرخودرو – استقلال، تقریبا پایاپای و برابر(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۷۱۸

شهرخودرو – استقلال، تقریبا پایاپای و برابر(عکس)

شهرخوردو و استقلال تنها در نتیجه به تساوی نرسیدند بلکه در زمینه آمار بازی نیز دیدار پایاپای و برابر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظارش می رفت، دیدار شهرخودرو و استقلال یک بازی زیبا، حساس و تماشایی از آب درآمد و دو تیم با وجود داشتن فرصت های زیاد گلزنی، به تساوی رضایت دادند.

 

*در این دیدار شهرخودرو 51 درصد مالیک توپ را در اختیار داشت و آمار استقلال 49 درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد شوت های دو تیم نیز 13 به 12 به سود مشهدی ها بود که از این تعداد، سهم هر تیم 6 شوت درون چارچوب بود.

 

*مشهدی ها بیشتر از استقلالی ها پاس دادند. پاس های بازیکنان شهرخودرو 332 مورد بود و آبی پوشان نیز 308 بار به یکدیگر پاس دادند. درصد پاس های صحیح نیز 83 درصد در مقابل 78 درصد به سود شاگردان بختیاری زاده بود.

 

*هر دو تیم در این بازی 6 شانس گلزنی داشتند که از این تعداد 2 بار موفق شدند دروازه یکدیگر را باز کنند. استقلال 5 بار به روی دروازه شهرخودرو کرنر ارسال کرد و سهم تیم رقیب یک کرنر بود. همچنین آبی پوشان 15 نبرد هوایی موفق داشتند و سهم مشهدی ها 13 نبرد هوایی موفق بود.

 

خلعتبری (۸.۵) و مهربان (۷.۸) بهترین های شهرخودرو 

 

*محمدرضا خلعتبری بازیکن شهرخودرو با یک گل و یک پاس گل و کسب نمره 8.5 بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. مهاجم 36 ساله شهرخودرو در این بازی 2 بار نیز با پاس های کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد تا یک شب فوق العاده را مقابل استقلال سپری کرده باشد.


حسین مهربان دیگر بازیکن خوب شهرخودرو در دیدار امشب بود. هافبک راست مشهدی ها در این دیدار 2 بار به سمت دروازه حسینی شوت زد که شوت های او در درون چارچوب بود که یکبار نیز به گل تبدیل شد. علاوه بر این، تمام پاس های مهربان در این مسابقه با سلامت به مقصد رسید. 

 

*در سوی دیگر میدان، 5 بازیکن استقلال نمره بالای 7 کسب کردند. شیخ دیاباته در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد. او علاوه بر گلی که زد، 4 بار به سمت دروازه رحمتی شوت زد که 3 مورد آن در چارجوب بود. همچین شیخ در دقیقه 96 یک پاس کلیدی برای قایدی مهیا کرد ولی مهاجم بوشهری استقلال قدر این فرصت را ندانست تا استقلال از رسیدن به 3 امتیاز دیدار محروم شود.

 

دیاباته(۷.۴) و قائدی(۷.۳) بهترین های استقلال 

 

*علی کریمی ستاره بی چون و چرای استقلال در این فصل، به رسم عادت همیشگی اش در لیگ نوزدهم، یک پاس کلیدی برای هم تیمی هایش خلق کرد. 89 درصد پاس های او به درستی به مقصد رسیدند. او 2 شوت به سمت دروازه رحمتی زد، 6 بار توپ های مشهدی ها را قطع کرد و 2 تکل موفق داشت. کریمی با کسب نمره 7.1 از خوب های استقلال بود.مهدی قایدی با وجود از دست دادن 2 فرصت خوب گلزنی ولی با کسب یک پنالتی و ارسال یک پاس کلیدی، از خوب های استقلال در دیدار مقابل شهرخودرو بود. 

 

به طور کلی، دیدار شهرخودرو و استقلال از لحاظ آماری یک دیدار برابر بود که تیم های می توانستند با استفاده از فرصت هایشان، به برتری برسند که این اتفاق در دیدار امشب دو تیم رخ نداد.

استقلال تهران شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران شهر خودرو مشهدی ها یک پاس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد