Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@04:46:05 GMT

با چند پنالتی استقلال به کسب سهمیه نزدیک شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۷۶۵

با چند پنالتی استقلال به کسب سهمیه نزدیک شد!

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: این همه تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم که به سهمیه آسیایی برسیم اما با چند پنالتی برای استقلال این تیم به سهمیه آسیایی نزدیک شد.

به گزارش مشرق، محمدحسین مرادمند بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و فوتبال قابل قبول و روانی به نمایش گذاشتیم اما من خودم خیلی ناراحتم چون نباید گل بخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در چند بازی است که جلو می‌افتیم اما متأسفانه نمی‌توانیم از نتیجه محافظت کنیم و یا مساوی می‌کنیم و یا می‌بازیم. ما باید این شخصیت گل خوردن را از خودمان دور کنیم. 2 بازی دیگر باقی مانده و امیدوارم از بازی با سپاهان و نساجی دست پر برگردیم.

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص عملکرد داور در مسابقه با استقلال گفت: از داوری برایتان نگویم بهتر است. ما در حال گل زدن هستیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده کمک داور سوت می‌زند و برای حریف پنالتی می‌گیرد. بازیکن تیم ما را در محوطه جریمه زده‌اند و او را هل می‌دهند اما داور می‌گوید بازی ادامه دارد. جالب است دیاباته در طول بازی من را دو دستی هل می‌داد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

مرادمند تأکید کرد: این حد داوری بود که شما دیدید. اما در کل دست‌شان درد نکنند و زحمت کشیدند. اینکه چرا داور بازی 2 روز مانده به مسابقه عوض می‌شود را مسئولان باید پاسخ بدهند ولی با این هجمه و فشار چند پنالتی برای استقلال گرفتند که به سهمیه نزدیک شده است. ما چند ماه است برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم اما با یک سوت داور ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

وی ادامه داد:‌ من از داوران خواهش می‌کنم دقت‌شان را بیشتر کنند چون ما واقعاً زحمت می‌کشیم و تلاش می‌کنیم اما ممکن است با یک سوت عوض شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین استقلال فوتبال ورزشی مدافع شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد

داور چهارم دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان ور هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری تغییر کرد.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تغییر داور چهارم دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان همراه خواهد بود.

از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به عنوان داور چهارم خواهد گرفت.

همچنین حاتم بک پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!