Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۷۵ میلیارد ریال به نوعروسان به مناسبت عید سعید غدیر شامگاه پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام در ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز برگزار شد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر ترویج فرهنگ ازدواج تاکید فراوان دارند، اما با توجه به شرایط اقتصادی، تهیه جهیزیه برای تعدادی از زوج‌ها دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به مناسبت عید سعید غدیر ۲۰۰ سری جهیزیه از سوی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و ۳۰۰ سری نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های جوان اهدا شد، افزود: امید می‌رود بخشی از مشکلات این زوج‌های جوان برای آغاز زندگی برطرف شود، ضمن اینکه رفع مشکلات جوانان و آسان کردن امر ازدواج برای آن‌ها رسالتی است که بر دوش همه ما قرار دارد و امید است که با ورود خیران و حمایت آن‌ها بتوانیم این سنت حسنه را ادامه دهیم.

علی جمالپور عضو گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) (بنیاد احساس خوزستان) گفت: ۱۰۰ سری از این جهیزیه‌ها شامل؛ یخچال، فرش، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه و پتو در این آیین به نوعروسان اهدا شد و ۴۰۰ سری دیگر نیز در هفته آینده بین زوج‌های سطح استان توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه در ماه‌های آینده نیز در شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و آبادان اهدای جهیزیه به نوعروسان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، اظهار داشت: در یک سال گذشته با توجه به خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی، سیل و زلزله حدود ۸۲ هزار قلم کالا بین مردم استان خوزستان توزیع شده و این نهضت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای جهیزیه ازدواج جوانان جهیزیه عروس ستاد اجرایی فرمان امام زوج های جوان زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان