Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:36:51 GMT

جهش تولید با همکاری بین بخشی محقق می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۴۳۲

جهش تولید با همکاری بین بخشی محقق می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: برخی از مشکلات تعامل بین بخشی است که باید پیگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین فاضلی هریکندی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شهرک های صنعتی استان البرز ظرفیت های خوبی برای توسعه و تحقق جهش تولید دارد که باید در این راستا تمامی ادارات ذیربط آ‌ها را حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واحدهای متعددی در این شهرک در حال احداث است، افزود: از مشکلات شهرک صنعتی کوثر بحث تامین آب و برق برای واحدهای صنعتی است که این موضوع باید پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در شهرک‌های صنعتی بحث حمل و نقل نیروی کار است، بیان کرد: اکثر نیروی کار این شهرک‌های صنعتی از شهرهای اطراف شهرستان اشتهارد هستند و تردد عمده مشکلات این افراد است.

37 پروژه جهش تولید در استان فارس نهایی شدمدیران استان فارس با جرات بیشتری پروژه‌های جهش تولید را پیگیری کنندتشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری

فاضلی هریکندی با اشاره به برخی از مشکلات که از سوی پرسنل و مسئول شهرک‌های صنعتی بیان شد، عنوان کرد: برخی از این مشکلات مربوط به حوزه خاص قضایی  است که در دبیرخانه شورای تحول پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از مشکلات تعامل بین بخشی است که باید پیگیری شود، تصریح کرد: با نقش حمایتی که قوه قضائیه از بحث تولید که برگرفته از شعار سال است را پیگیری می‌کنیم.

فاضلی هریکندی با اشاره به اقدامات خوبی در شهرک صنعتی کوثر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: باید این مشکلات حل شود تا صنعتگر و تولید کننده بتواند واحدهای تولیدی خود را در این شهرک مستقر کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه مسائلی در مورد بانک‌ها برای بازپرداخت اقساط  تسهیلات بانکی بیان شد، متذکر شد: قوه قضائیه طی هفته‌های اخیر بخشنامه و دستورالعملی را صادر کرد که برگرفته قوانین و مقررات پولی بانکی کشور است که مازاد سودی را که شورای پولی اعتبار تعیین می‌کنند قطعا در صورت اختلاف دادگاه‌ها فقط به اندازه سود مصوب شورای پول و اعتبار مورد حکم واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه مازاد سود تبیین شده در دادگاه‌های دادگستری در کل کشور و استان مورد حکم واقع نمی‌شود، افزود:  در اختلافاتی که در خصوص محاسبات سود‌ تسهیلات است به اندازه سود‌ مصوب مطابق مقررات پولی بانکی فقط مورد حکم واقع می‌شود و از صدور حکم در خصوص مازاد خودداری خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT16 بیشتر بخوانید... مازندران| سازمان منابع طبیعی در حوزه "جهش تولید" ۹ برنامه اجرا می‌کند اردکانیان: نامگذاری "جهش تولید" آفات معمول سال آخر فعالیت را از دولت دور کرد جزئیات برنامه وزارت کار برای جهش تولید / رویکردهای وزارت کار برای تحقق شعار سال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مازندران| سازمان منابع طبیعی در حوزه "جهش تولید" ۹ برنامه اجرا می‌کند اردکانیان: نامگذاری "جهش تولید" آفات معمول سال آخر فعالیت را از دولت دور کرد جزئیات برنامه وزارت کار برای جهش تولید / رویکردهای وزارت کار برای تحقق شعار سال پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اصفهان| بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت سپاهان؛ تعویض‌های عجیب سرمربی سپاهان در نیمه نخست ۲ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۳ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۴ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۵ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۶ سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند ۷ قلعه‌نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد/ آقایی اخراج نشده است ۸ فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند/ از تیر دروازه ممنونیم! مهمترین اخبار استانها رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای خبرنگاران / مذاکره با وزارت ارشاد برای احداث مسکن خبرنگاری سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند قم پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران شد‌ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند/«الیوت آبرامز» نماینده جدید آمریکا در امور ایران می‌شود خندوانه آبان پخش می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کار شهرک های صنعتی استان البرز ترین اخبار جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن

وزرای دفاع آلمان و فرانسه از همکاری مشترک برای تولید تانک های مجهز و مدرن برای آینده با توجه به جنگ روسیه علیه اوکراین خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان تی وی آلمان، گفته می شود تانک جنگی که به طور مشترک توسط آلمان و فرانسه ساخته می‌شود کاملاً مجهز و قابل همکاری و مجهز به هوش مصنوعی است.

بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع فدرال آلمان در مصاحبه ای با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ گفت: ما به طور مشترک در حال توسعه سیستمی برای آینده هستیم که برای آنچه ما نیاز داریم - از هوش مصنوعی و جدیدترین فناوری حسگر گرفته تا امکان استفاده از این سیستم بدون سرنشین در شرایط خاص، طراحی شده است.

سباستین لکورنو، همتای فرانسوی وی افزود: ما فقط تانک آینده را توسعه نمی‌دهیم، بلکه آینده تانک را نیز توسعه می‌دهیم.

وی توضیح داد که نیاز به قابلیت همکاری - تعامل سیستم‌های مختلف - از طریق تجربه جنگ اوکراین آشکار شد.

این دو وزیر اروپایی می‌خواهند امروز جمعه در پاریس اعلامیه‌ای را امضا کنند که نشان دهنده آغاز فاز پروژه 1A است. انتظار می‌رود که توزیع وظایف بین شرکت‌های دفاعی درگیر با جزئیات بیشتری شرح داده شود.

پیستوریوس گفت، تجربه در توسعه سیستم نبرد هوایی FCAS به عنوان یک "طرح اولیه" عمل می‌کند. به گفته این مقام آلمانی قرارداد تفصیلی باید در ابتدای سال آینده تکمیل شود.

لکورنو هم افزود: "ما از نیازهای عملیاتی ارتش آلمان و ارتش فرانسه شروع کردیم، در حالی که پیشینیان ما گاهی اوقات نیازهای صنعت را بیشتر در نظر می‌گرفتند."

این پروژه به تعویق افتاد زیرا شرکت‌ها مسئولیت‌ها و حقوق مالکیت معنوی را در ارتباط با پیشرفت‌های فناوری مورد مناقشه قرار دادند. در میان مدت، این پروژه باید برای سایر کشورها مانند ایتالیا یا هلند نیز باز شود. این سیستم جدید در ابتدا قرار بود در سال 2035 آماده استفاده شود، اما اکنون صحبت از سال 2040 است.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از توافق اصولی فرانسه و آلمان برای ساخت مشترک یک سیستم پیشرفته رزم زمینی تمجید کرد. استولتنبرگ گفت: این خبر خوبی است.

استولتنبرگ گفت: ما از همکاری متحدان ناتو برای ایجاد ظرفیت نظامی استقبال می‌کنیم زیرا این کار ما را قوی‌تر می‌کند. ما عموماً طرفدار همکاری متحدان هستیم. این به ما کمک می‌کند تا بر چندپارگی صنعت دفاعی خود غلبه کنیم."

هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتشتوافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود