Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:56:19 GMT

سرمربی مس رفسنجان: دیدار سختی برابر حفاری خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۵۶۳

سرمربی مس رفسنجان: دیدار سختی برابر حفاری خواهیم داشت

«عاطفه رضایی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در مورد پیروزی تیم هیات فوتبال البرز در دور برگشت مرحله حذفی اظهار داشت: بعد از اینکه  سازمان لیگ تست دوم کرونا را از ما و هیات فوتبال البرز گرفت و منفی شد خیلی قطعی فقط به ما اعلام کرد که دهم مرداد باید بازی کنیم. می‌دانستیم بازی سختی را در پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: زیرا ۵ ماه از میادین دور بودیم و مشهد تیم خوبی است و براحتی تن به شکست نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازی حساس بود خدا را شکر توانستیم این تیم را ببریم و به فینال برسیم. در این دیدار نمی‌توان گفت که داوری افتضاح بود، همیشه داوران اشتباهاتی دارند. اینکه داور برای تیم هیات فوتبال خراسان پنالتی نگرفت، ما که متوجه آن نشدیم. بنظرم سرمربی این تیم دیواری کوتاه‌تر از داور پیدا نکرده است.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: داور می‌توانست بهتر باشد چون بازی حساس بود اما داور ضعیفی هم نبود. اعتراض ما به این بود که چرا در تمام ۴۰ دقیقه بازیکنان هیات فوتبال خراسان سر داور فریاد می‌کشیدند. حتی با وجود این همه فریاد کشیدن داور یک کارت زرد به آنان نداد و ساکت بود.  اینگونه نبوده که به نفع ما سوتی زده باشد.

وی در پاسخ به اینکه در صورت صعود شرکت  ملی حفاری اهواز به فینال بازی برابر این تیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: دیدار با ملی حفاری نسبت به سایپا سخت‌تر است. هر چند سایپا هم تیم ضعیفی نیست. سعی می‌کنیم تا نتایج خوبی را در رفسنجان رقم بزنیم تا شرایط دشواری در اهواز نداشته باشیم. در هر دوره همواره در اهواز بازی سختی را برابر این تیم داشتیم.

برچسب‌ها تیم فوتسال زنان مس رفسنجان لیگ برتر فوتسال زنان سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان سایپا لیگ برتر فوتسال زنان سایپا هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند