Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@12:01:40 GMT

جزییاتی جدید از طلب سنگین برانکو از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۶۳۸

جزییاتی جدید از طلب سنگین برانکو از پرسپولیس

پرسپولیس وقت زیادی برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق خود ندارد؛ طلبی که یکی از بدهی‌های سنگین باشگاه پرسپولیس در طول سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ در شکایت خود از پرسپولیس درخواست مالیات ۶۷۵ هزار یورویی و دیگر طلب‌های خود را داشت که فیفا با رد درخواست مربوط به مالیات پرسپولیس را به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در این پرونده برای حقوق ماهیانه خود از باشگاه پرسپولیس را ۵۲۰ هزار یورو درخواست کرده است که شامل سیزده ماه (کل فصل قبل و یک‌ماه از این فصل) قسمت ۴۰ هزار یورویی است. همچنین قرار است برانکو برای پیش‌پرداخت قرارداد خود (مربوط به فصل قبل) درخواست مبلغ ۲۵۰ هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کند و این مبلغ برای این فصل (۲۰۱۹/۲۰۲۰) ۲۲۰ هزار یورو است. همچنین قسط دوم برانکو برای فصل گذشته ۱۰۰ هزار یورو بوده است که باید پرداخت شود.

این مربی کروات بندی برای کسب سهمیه آسیایی در قرارداد خود داشته است که باتوجه به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته فعال شده و پرسپولیس در این بخش محکوم به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو به برانکو شده است. برانکو ۱۵ هزار یورو نیز بابت برد‌های خود در لیگ برتر دریافت خواهد کرد.

برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز پاداشی درخواست کرده است؛ این‌گونه که از شواهد مشخص است برانکو بابت حذف الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی مبلغ ۵۰ هزار یورو و برای حذف السد در نیمه‌نهایی مبلغ ۱۰۰ هزار یورو دریافت کرده است.

باتوجه به پرداختی ۵۰۰ هزار یورویی پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس درنهایت محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو شده است.

منیع:دنیای ورزش تورنتو 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748281

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!