Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:24:59 GMT

وعده تکراری خانه‌دار کردن خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۶۷۷

وعده تکراری خانه‌دار کردن خبرنگاران

طبق رویه هر سال همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار،‌ وزیر راه و شهرسازی باز هم وعده خانه‌دار کردن خبرنگاران را داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی سال‌های اخیر همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، مقامات و مسئولان دولتی وعده‌های متعددی را می‌دهند که خانه‌دار کردن قشر خبرنگار یکی از آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 مردادماه سال گذشته وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در تمام شهرهای کشور پروژه‌های فعال ساخت مسکن وجود دارد، گفته بود: خبرنگاران نیز می‌توانند مانند سایر اقشار از این پروژه‌ها استفاده کنند.

محمد اسلامی افزود:‌ خبرنگارانی که فاقد مسکن هستند، مانند سایر اقشار جامعه می‌توانند در پروژه‌های ساخت مسکن در شهرها ثبت نام کرده و از مسکن برخوردار شوند.

امسال هم مانند سال گذشته وزیر راه و شهرسازی وعده خانه‌دار کردن خبرنگاران را داده است. محمد اسلامی در حاشیه سفر به زادگاهش در این‌باره گفته است: مانند امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش و وزارت رفاه برای ساخت خانه برای فرهنگیان و جامعه کارگری، مذاکراتی نیز در این خصوص با وزیر ارشاد انجام گرفته است. 

وی افزود: به دنبال این هستیم تا اصحاب رسانه و هنر هم از طریق طرح اقدام ملی مسکن صاحبخانه شوند. 

به گزارش تسنیم،‌ مردادماه سال 98 وزارت راه و شهرسازی چند طرح با پیشوند "تام" را در دست تهیه داشت که در نهایت با رفتن مازیار حسینی از معاونت مسکن و ساختمان این طرح‌ها نیز روی کاغذ ماندند. تنها طرحی که تا حدودی از روی کاغذ خارج شده و شکل اجرایی به خود گرفته "طرح ملی مسکن" بوده است. طرحی که متقاضیان طی چند مرحله تا اسفندماه سال گذشته برای آن ثبت‌نام کردند اما هنوز تکلیف پالایش‌های آن مشخص نشده است. در این طرح متقاضی ابتدا باید آورده‌ای 40 میلیون تومانی داشته باشد و بنابر اطلاع‌رسانی ناقص مسئولان وزارت راه 70 تا 100 میلیون تومان تسهیلات برای آن پرداخت خواهد شد.

گرچه وزیر راه و شهرسازی سال گذشته اعلام کرد خبرنگاران می‌توانند در چنین طرح‌هایی ثبت‌نام کنند، اما واقعیت آن است که دریافتی خبرنگاران با طرح‌های وزارت راه و شهرسازی همخوانی ندارد. در نهایت هم احتمالا فقط وعده‌های متعدد خصوص خانه‌دار کردن خبرنگاران از مسئولان دولت دوازدهم به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت مسکن بازار مسکن وزارت راه محمد اسلامی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط قیمت مسکن بازار مسکن وزارت راه محمد اسلامی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد ۲ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد ۳ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها ۴ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۵ دستور وزارت اقتصاد به ۱۷ بانک‌/ تمامی بانک ها موظف به ارائه کارت اعتباری با وثیقه سهام عدالت هستند ۶ "امین" سقف بازار را شکست ۷ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت ۸ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش مجدد قیمت طلا به ۲۰۴۳ دلار مهمترین اخبار اقتصادی بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران تذکر یک نماینده مجلس به وزیر اقتصاد برای واریز سود سهام شرکتها از طریق سجام مرز میلک پس‌از یک هفته تعطیلی بازگشایی شد/پایان اعتصاب کامیون داران افغانستانی قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۷ مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند/«الیوت آبرامز» نماینده جدید آمریکا در امور ایران می‌شود خندوانه آبان پخش می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت مسکن بازار مسکن وزارت راه محمد اسلامی قیمت مسکن بازار مسکن وزارت راه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی امروز ۹۹ ۰۵ ترین اخبار وزارت راه سال گذشته قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از تایید حدود یک میلیون و ۴۷۰ هزار متقاضی وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: بانک‌ها با ۴۴۵ هزار نفر قرارداد امضا کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 654 هزار و 36 نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرد‌ه‌اند که از این تعداد یک میلیون و 469 هزار و 875 نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شده‌اند.

وی با یادآوری این‌که تاکنون یک میلیون و 33 هزار و 305 نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شده‌اند، افزود: بانک‌ها تاکنون با 445 هزار و 68 نفر (30 درصد) قرارداد امضا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

به گزارش تسنیم،  اوایل اسفندماه سال گذشته دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازیاز ثبت‌نام یک میلیون و 462 هزار و 160 متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن خبر داده بود.

تا آن زمان از این تعداد یک میلیون و 296 هزار و 915 متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شد‌ه‌ بودند. از این تعداد نیز 895 هزار و 668 متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که بانک‌های عامل با 381 هزار و 763 متقاضی (29.4 درصد) قرارداد امضا کرده‌اند.

مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن در تهران 200 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 150 میلیون تومان، در سایر شهرها 100 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان است.  نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | دفاع بذرپاش از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن رئیسی!
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • ظهور شیوه عجیب در معاملات مسکن در ایران | علت چیست؟
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟