Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس گفت: مردم تحریم را از ابتدای انقلاب تجربه و بخشی از آن را خنثی کرده‌اند اما در مورد تحریف اگر این موضوع رمزگشایی شود توطئه‌های داخلی و خارجی یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس طی یادداشتی عنوان کرد که اگر تحریف که همان جایگزین بدل به جای اصل است رمزگشایی شود توطئه‌های داخلی و خارجی یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل یادداشت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واکاوی و رمزگشایی از یک کلید واژه مهم

مقام معظم رهبری"حفظه الله":

 «من به شما بگویم که اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد، زیرا که عرصه، عرصه‌ی جنگ‌ اراده‌ها است،  وقتی جریان تحریف شکست خورد و اراده‌ی ملّت ایران همچنان قوی و مستحکم باقی ماند، قطعاً بر اراده‌ی دشمن فائق می‌آید و پیروز خواهد شد»

تحریم  برای ملت مقاوم ایران واژه ای مشخص ،مبین ، آشنا و کاملاً واضح بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، که منافع استکبار جهانی را به خطر انداخت و پای آنها را از کشور ایران کوتاه نمود، آنرا حس نموده و سالهاست که در تمام زوایای زندگی خود از تحریم شیرخشک و پستانک اطفال گرفته تا دارو و تجهیزات پزشکی همه را تجربه کرده و بخش عمده‌ای از آنرا نیز خنثی نموده اند، ولذا نیاز به توضیح ندارد.

اما تحریف که واضح ترین معنای آن( بدل را بجای اصل قالب کردن)  با هدف فریب افکار عمومی به کار می رود،  مصادیقش در مسائل داخلی یک کشور تا جامعه جهانی و سازمان ملل و شورای امنیت سالهاست رواج دارد، و لذا اینکه رهبر فرزانه انقلاب واژه  تحریف را در کنار تحریم بکار بردند، یک پیام استراتژیک و خاص را متذکر شد‌‌ه‌اند که نیاز به واکاوی و تبیین به وسیله قلم های پاک و نفوس سالم و انقلابی دارد، که اگر رمزگشایی شود بسیاری از مجهولات اقتصادی - سیاسی  (داخلی و بین المللی) بر همگان روشن  و توطئه های داخلی و خارجی یکی پس از دیگری خنثی می شوند، و تمام تحریم ها ،در همه ابعاد با شکست مواجه خواهند شد، و آثار مثبت آن برای ملت رشید و مقاوم ایران اسلامی نمایان می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم مجلس شورای اسلامی سازمان ملل رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد