Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوع ماندن یا نماندن بشار رسن، هافبک عراقی سرخپوشان بسیار پیچیده شده و هر روز اتفاق تازه‌ای در این خصوص رخ می‌دهد. بشار که بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس طی چند فصل اخیر بوده، طلب زیادی از قرارداد این فصلش دارد و باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی فراوان هنوز نتوانسته دریافتی هافبک عراقی خود را به اندازه سایر بازیکنان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم خود بشار دوست دارد بماند، هم کادر فنی و هم هواداران پرسپولیس علاقه زیادی دارند تا این بازیکن توانمند را در ترکیب فصل آینده خود داشته باشند اما در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس شرط عجیبی برای تمدید قرارداد پیش پای بشار گذاشتند.

آنها به هافبک عراقی خود اعلام کردند برای تمدید قرارداد باید مبلغ قرارداد خود را کم کند که این موضوع تا این لحظه با مخالفت بشار مواجه شده است اما دیروز در همین رابطه خبر عجیبی به دست‌مان رسید که می‌تواند حواشی زیادی برای قهرمان این فصل لیگ برتر ایجاد کند. یکی از نزدیکان باشگاه که نمی‌خواست نامش فاش شود به ما گفت: حتی اگر بشار با قرارداد قبلی با پرسپولیس تمدید کند، به پول ما چیزی حدود ١٠ میلیارد می‌شود. در حالی که قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس کمتر از ۳، ۴ میلیارد است. از همین‌رو یکی از مدیران باشگاه از تعدادی از بازیکنان تیمش پرسید آیا حاضرند بشار با این مبلغ در تیم بماند و چند برابر آنها پول بگیرد که آنها در جواب او اعلام کردند، خیر! آن‌طور که مشخص است با این وضعیت ماندن بشار در پرسپولیس کار بسیار دشواری خواهد بود مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ دهد.»

۲۵۵ ۴۱

کد خبر 1418993

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد

سرمربی پورتو که بارها نامش به عنوان گزینه هدایت سایر تیم ها مطرح شده، در پرتغال ماندنی شد.

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی 49 ساله پورتو برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.

با اعلام باشگاه پورتو، قرارداد سرجیو کونسیسائو با این تیم تا تابستان 2028 تمدید شد. این سرمربی که از سال 2017 در پورتو حضور دارد، در 372 بازی روی نیمکت این تیم نشسته و 268 پیروزی، 49 تساوی و 55 شکست را با پورتو کسب کرده است. کونسیسائو در طول این هفت سال در پورتو موفق به کسب ده جام مختلف شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...