Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارائه محتواهای مختلف آموزش مجازی و الکترونیک با تسهیلات ویژه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تسهیلات ویژه آموزشی برای معلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، هادی جوهری معاون تأمین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر توضیح داد: مؤسسه دانش‌بنیان برکت در راستای تحقق عدالت آموزشی در مناطق محروم کشور اقدام به ارائه محتواهای مختلف آموزش مجازی و الکترونیک با تسهیلات ویژه به معلمان و دانش‌آموزان این مناطق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوهری افزود: پس از مذاکره با تأمین‌کنندگان محتواهای مختلف آموزش مجازی و رصد و جمع‌آوری محتواهای برتر در این حوزه و طراحی یک پلت‌فرم، این محتواهای آموزشی در قالب فلش، سی دی، دی وی دی، کد آموزش آنلاین و سایر اقلام آموزش مجازی با تخفیف 80 درصد به معلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته عرضه و ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص بودجه 4 میلیارد ریالی از سوی بنیاد برکت برای این منظور گفت: معلمان و دانش‌آموزان مناطق محروم می‌توانند با مراجعه به سایت رایاد (رایانه به علاوه یادگیری) به نشانی www.rayad.org اقلام آموزشی مورد نیاز خود را سفارش داده و فقط 20 درصد قیمت واقعی آن را پرداخت کنند.

معاون تأمین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت یادآور شد: 20 درصد سهم پرداختی از سوی خود معلمان و دانش‌آموزان هم به نیت راستی‌آزمایی در نظر گرفته شده تا این اطمینان حاصل شود که محصول سفارش داده شده واقعا ارزشمند و مورد نیاز خریدار است. به گفته جوهری، معلمان و دانش‌آموزان 500 نقطه از کشور می‌توانند از خدمات و تسهیلات آموزشی موسسه دانش‌بنیان برکت بهره‌مند شوند.

وی در این‌باره توضیح داد: این 500 نقطه در سراسر کشور بر اساس ضریب محرومیت اطلس مناطق محروم بنیاد برکت تعیین شده است و معلمان و دانش‌آموزانی که در این 500 منطقه محروم هدف ساکن هستند، می‌توانند تا سقف 300 هزار تومان محتواهای مختلف آموزش مجازی را با تخفیف 80 درصد خریداری و دریافت کنند. همچنین ملاک لحاظ تخفیف، آدرسی است که برای دریافت کالا ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد می‌تواند با کد ملی خود فقط یک عدد از هر محصول را خریداری کند. همچنین برای اعتمادبخشی هر چه بیشتر، گزینه پرداخت در هنگام تحویل را هم پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانند 20 درصد سهم خود را به هنگام تحویل سفارش پرداخت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره معلمان و دانش آموزان مناطق محروم بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان