Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@20:37:42 GMT

قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۹۲۸

قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

رویداد۲۴ قیمت روز طلا امروز جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ اعلام شد که قیمت طلای جهانی درپی حادثه بندر بیروت افزایش یافت و قیمت در بازار تهران نیز جهشی مجدد را تجربه کرد.

روزگذشته در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیروزدر بازار آزاد قیمت طلا و سکه نسبت به چهارشنبه با افزایش همراه بود که یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت طلا در بازار داخلی علاوه بر افزایش قیمت ارز، افزایش قیمت طلای جهانی و ثبت رکورد بالای ۲۰۰۰ دلاری برای هر اونس طلاست.

به‌دنبال کاهش نرخ بهره و افزایش سرمایه‌گذاری در بازار طلا به‌دلیل نگرانی از تبعات تورمی سیاست‌های محرک اقتصادی بانک‌های مرکزی جهان قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی ۳۳ درصد رشد داشته است.

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۵۰۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۲۰۵۱ دلار معامله شد.

هر اونس طلا در ساعات نخست معاملات دیروز با ۰.۲۸ درصد افزایش به ۲۰۴۳ دلار و ۵۵ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز و برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۰.۳۶ درصد رشد به ۲۰۵۶ دلار و ۶۰ سنت رسید.

در بازار آزاد دیروز قیمت دلار ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام شد.

صرافی‌های بانک‌ها دیروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار تومان خریداری کردند.

طی روز گذشته قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار تومان درج شد.

پنج‌شنبه شب رکورد جهانی قیمت طلا در حالی برای چندمین بار شکسته شد که پاندمی ویروس کرونا چشم‌انداز اقتصادی جهان را مبهم کرده تقاضا برای طلا را بالا برده است. البته کارشناسان هشدار می‌دهند سرعت بالای رشد قیمت‌ها ممکن است منجر به سقوط و اصلاح آن در آینده شود.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۲۲:۱۰ به وقت تهران به رکورد تاریخی جدید ۲،۰۶۹.۷۹ دلار رسید و سپس با اندکی افت در ۲،۰۵۷.۶۴ دلار تثبیت شد که ۰.۹۶ درصد یا ۱۹.۵۲ دلار بالاتر از قیمت بسته شده دیروز است.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم پس از ثبت رکورد ۲،۰۸۱.۸۰ دلار، در ۲،۰۶۹.۸۹ دلار تثبیت شد که ۱ درصد یا ۲۰.۴۰ دلار بالاتر از قیمت بسته شده دیروز است.   تغییر قیمت لحظه نوع (۰.۰۲%) ۴۰ ۲۳۰,۰۲۰ دلار (۰.۰۱%) ۳۰ ۲۶۷,۵۲۰ یورو (۰.۰۶%) ۲۰۰ ۳۱۱,۹۶۰ پوند (۰.۰۲%) ۱۰ ۶۴,۵۰۰ درهم امارات (۰.۹%) ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۱,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی (۰.۰۲%) ۲۰,۰۰۰ ۱۱۴,۷۶۰,۰۰۰ سکه طرح جدید (۰.۵۳%) ۳۰۰,۰۰۰ ۵۶,۸۰۰,۰۰۰ نیم سکه (۰.۹۱%) ۳۰۰,۰۰۰ ۳۲,۸۰۰,۰۰۰ ربع سکه (۱.۷۱%) ۳۰۰,۰۰۰ ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ سکه گرمی (-۰.۰۴%) -۵,۰۰۰ ۱۱,۲۸۷,۰۰۰ گرم طلای 18 (-۰.۰۴%) -۶,۰۰۰ ۱۵,۰۴۹,۰۰۰ گرم طلای 24 (-۰.۰۴%) -۲۰,۰۰۰ ۴۸,۸۹۰,۰۰۰ مثقال طلا (-۰.۰۲%) -۵۱ ۲,۰۶۳.۴۷ انس طلادلار (۰.۱۱%) ۱۱۵ ۱,۰۰۲.۲ پلاتیندلار (۰.۰۷%) ۲ ۲۸.۶۴ انس نقرهدلار لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت دلار قیمت طلا قیمت ارز قیمت یورو اونس طلا یک میلیون بهار آزادی هزار تومان قیمت طلای قیمت دلار صرافی ها گرم طلای قیمت طلا ۲۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد

در معاملات امروز (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌ نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان