Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@18:24:59 GMT

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نوار غزه را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۱۵۳

به گزارش فارس، بعد از حمله بامدادی هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در شمال غزه، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به تهدید کردن گروه‌های مقاومت فلسطینی در این منطقه پرداخت.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، گانتز در صفحه توئیتر خود نوشت: «اسرائیل هیچگونه نقض حاکمیت خود را نمی‌پذیرد و اجازه آسیب رسیدن به شهروندانش را  نمی‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با درخواست برای بازگشت اجساد صهیونیست‌های مفقود شده در نوار غزه در زمان جنگ سال‌های قبل، گفت: «فقط بازگشت آنها و حفظ آرامش می‌تواند منجر به رشد اقتصادی در نوار [غزه] شود. سازمان‌های تروریستی اگر تا کنون درک نکرده‌اند، باید بفهمند کسانی که اسرائیل را می‌آزمایند، شدیداََ آسیب خواهند دید».

بامداد جمعه بود که ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام انجام حمله هوایی به منطقه‌ای در شمال نوار غزه، مدعی شد این نقطه متعلق به حماس بود.

جروزالم‌پست نوشت روز پنجشنبه از مناطقی متعددی در شهرک‌های «اشکول» و «هوف عسقلان» گزارش وقوع آتش‌سوزی گسترده رخ داده است که در ابتدا منشأ حریق مشخص نبود.

پلیس رژیم صهیونیستی اما سپس مدعی شد که بقایای بادکنک‌های آتش‌زایی را پیدا کرده و انگشت اتهام را به سمت نوار غزه گرفت.

صهیونیست‌ها در حالی مدعی هستند که نقاط متعلق به حماس را هدف قرار داده‌اند که معمولا زیرساخت‌های غیرنظامی غزه را به بهانه‌های واهی و بی‌اساس نابود می‌کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه

از بامداد امروز تاکنون ۲۷ فلسطینی در حمله به منازلی در مرکز و جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند. بر اساس این گزارش، ۱۰ نفر از این شهدا، کودکان هستند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز امروز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۳۲ نفر شهید و ۶۹ نفر نیز مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید