Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:31:42 GMT

روزنامه ترکیه‌ای خبر داد: احتمال ادامه حضور حسینی در ترابزون‌اسپور

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۱۷۵

روزنامه ترکیه‌ای خبر داد: احتمال ادامه حضور حسینی در ترابزون‌اسپور

‍‍‍‍‍‍

یک روزنامه ترکیه‌ای اعلام کرد، باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه شاید در نهایت تصمیم به حفظ سیدمجید حسینی بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه فاناتیک ترکیه، هرچند نام سیدمجید حسینی بازیکن خط دفاعی ترابزون‌اسپور در فهرست فروش این تیم قرار گرفته است، اما تصمیم نهایی سرمربی ترابزون در آینده او تعیین‌کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، پیشنهادهایی که حسینی از تیم‌های اروپایی دارد مدیران ترابزون‌اسپور را وادار کرده است تا آنها را مورد بررسی قرار دهند. البته با نامشخص بودن شرایط گاستون کامپی و مانوئل داکاستا دو بازیکن دیگر خط دفاعی ترابزون‌اسپور شاید این باشگاه با تجدیدنظر در برنامه فروش مجید حسینی تصمیم به حفظ او بگیرند.

مجید حسینی دو سال قبل از استقلال راهی ترابزون‌اسپور شد و یک فصل دیگر با این تیم ترکیه‌ای قرارداد دارد.

رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور بیشتر بخوانید... مجید حسینی در ردیف نخست فهرست فروش ترابزون‌اسپور قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجید حسینی در ردیف نخست فهرست فروش ترابزون‌اسپور واژه های کاربردی مرتبط سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند ۳ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۴ جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت ۵ بارسلونا پدیده سائوپائولو را خرید ۶ زیدان: بیل خودش ترجیح داد ما را برای بازی با منچسترسیتی همراهی نکند/ سلاح‌های خاص خود را داریم و به صعود امیدواریم ۷ آرتور به بارسلونا برمی‌گردد/ تهدید کاتالان‌ها جواب داد ۸ تارتار: اگر در خطر سقوط بودیم مثل پروانه دورمان می‌چرخیدند/ فولاد را می‌بردیم باشگاهداری زیر سؤال می‌رفت مهمترین اخبار ورزشی ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ساعی: می‌توانیم تمرینات ملی‌پوشان المپیکی را در محیطی ایزوله آغاز کنیم/ اعلام برگزاری المپیک خبر خیلی خوبی است لیگ برتر فوتبال| ذوبی‌ها به دنبال اکسیر بقا در جشن قهرمانی پرسپولیس روزنامه ترکیه‌ای خبر داد: احتمال ادامه حضور حسینی در ترابزون‌اسپور مهمترین اخبار تسنیم میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود چرا "عید غدیر" بزرگ‌ترین عید مسلمانان است؟/ عید حقیقی از نگاه امیرالمؤمنین(ع) سفیر ایران در چین: یکجانبه گرایی، تشدید انزوای آمریکا را در پی داشته است هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۷| پیش بینی رگبار ۴ روزه باران در برخی استان‌ها/ هوا ۸ درجه گرم می‌شود آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی تیم فوتبال ترابزون اسپور ترابزون اسپور مجید حسینی ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن